Beantwoord

TV replay+

  • 28 November 2018
  • 8 reacties
  • 238 Bekeken

Reputatie 2
Heb Tv Replay+via My Proximus eergisteren smorgens online besteld en is nog steeds niet actief. Heb bevestiging gekregen via e-mail van deze bestelling dat het binnen 24 uur zou geactiveerd worden. Had ook terug all-sports willen activeren maar als dit ook zo lang gaat duren zullen we de champions leguae vanavond gaan missen.
Bij de tv produkten staat : Uw bestelling is in behandeling, alle opties en instellingen zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.
Bedoelen ze hiermee Engelengeduld?
Mvg, RomBie
Klantnr 493924
icon

Beste antwoord door AkiW 3 December 2018, 14:44

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo, bij nazicht, zie ik dat onze interne dienst momenteel ermee bezig is om uw gevraagde aanpassingen in orde te brengen, in ons system. Zodra het in orde is , zal u nog op de hoogte gebracht worden , via email/ sms. Groeten, Akhi
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, kan je mij je proximusklanten nr doorgeven, via deze privé link ? :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na

Groeten, Akhi
Reputatie 2
Vroeger had ik een apart lijnnummer voor internet en eentje voor tv voor zover ik mij kan herinneren.
Nu heb ik bij het terug opnieuw klant te worden 1 en hetzelfde nummer voor allebei, zou het daardoor kunnen komen dat alles zolang duurt eer de aanpassingen doorstromen? Vervelende zaak......
ze mogen vandaag toch ook antwoorden ☺️
Reputatie 6
Badge +2
Tv replay+ en all sports sinds donderdagavond toch actief gekomen na tussenkomst klantendienst, alleen administratief zijn deze produkten na bijna 48 uur nog steeds niet doorgestroomd zodat deze in de grijze stand staan in My Proximus en er geen nieuwe wijzigingen kunnen doorgaan. Heb nog een mobilus s met joint offer die in het tuttimus pack zou moeten zodat ik ook kan genieten van dubbele data.
Als iemand van Proximus dit hier zou lezen en er iets zou kunnen forceren.... zou geweldig zijn ?


Dan zal je moeten wachten tot maandag eer je een reactie van Proximus krijgt op dit forum.
Reputatie 2
Tv replay+ en all sports sinds donderdagavond toch actief gekomen na tussenkomst klantendienst, alleen administratief zijn deze produkten na bijna 48 uur nog steeds niet doorgestroomd zodat deze in de grijze stand staan in My Proximus en er geen nieuwe wijzigingen kunnen doorgaan. Heb nog een mobilus s met joint offer die in het tuttimus pack zou moeten zodat ik ook kan genieten van dubbele data.
Als iemand van Proximus dit hier zou lezen en er iets zou kunnen forceren.... zou geweldig zijn ?
Reputatie 2
Ticket aangemaakt en dan weer dagen wachten zeker pfff
Reputatie 6
Badge +2
Neen, eerder paardengeduld. 😆
Heb je eens gebeld naar de klantendienst van Proximus, misschien kunnen zij deze procedure versnellen.

Reageer