Beantwoord

TV overal buitenland


Simpele vraag: zou het sinds 1/4/18 mogelijk moeten zijn om op wifi in buitenland (vb free wifi hotel) tv overal te bekijken? Of kan dit alleen via 4G?
icon

Beste antwoord door Martin 3 April 2018, 22:53

Bekijk origineel

11 reacties

TUI:
Tv, bij je thuis en on the go met de Proximus TV-app
Raadpleeg de tv-gids en bekijk programma’s op meer dan 80 zenders live of in replay op je smartphone, tablet of pc.
Je programma vergeten op te nemen? Programmeer en kijk vanop afstand!*
Beschikbaar op alle Belgische netwerken en in de Europese Unie.**
Gebruik je tablet of smartphone als afstandsbediening.
*Opnames tot 60 dagen beschikbaar, enkel voor de zenders beschikbaar op de Proximus TV app
** Åland-eilanden (Finland), Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe (Franse Antillen), Hongarije, Ierland, IJsland, Italië (inclusief Vaticaanstad), Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique (Franse Antillen), Mayotte, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Réunion, Roemenië, Saint-Barthélemy (Franse Antillen), San Martiño (Franse Antillen), Sint-Maarten (Franse Antillen), Slovakije, Slovenië, Spanje, Tsjechische Republiek, Verenigd Koninkrijk, Zweden.

U moet verbonden zijn met het internet (via wifi, 3G of 4G of een Wi-Fi Hotspot) in België of in de Europese Unie, en de lokalisatie hebben geactiveerd op uw iOS-, Android- of Windows-toestel of verbonden zijn via wifi.
Ben geconnecteerd via wifi, location service aan while using app. Lukt Nog steeds niet. Moet zeggen dat app zowel op ipad als iphone heel dikwijls, ook in belgie, het niet doet. Nogal onstabiel allemaal
Reputatie 7
Badge +4
Wat loopt er juist mis? Opent de app nog? Krijg je een bepaalde foutmelding?
De app opent gewoon. Krijg beeld-icoontjes te zien. Als ik een programma kies krijg ik drie “...” en daarna zwart scherm dat blijft
Reputatie 7
Badge +4
Ik kreeg inmiddels door dat een algemeen probleem aan de basis ligt van wat je nu te zien krijgt. De bevoegde diensten zijn op de hoogte en stellen alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Really? Geef hen dan ook door dat op proximus wifi in belgie ik voorbij weken hetzelfde probleem heb. Vooral voor bekijken van opnames. Zwart scherm ...
Hebben jullie het probleem al opgelost? Zit regelmatig in buitenland. Zou fijn zijn om vanaf 1/4 tv overal daar te kunnen gebruiken
Ik kan dus ook niet meer kijken in buitenland.
2 tablets geprobeerd, via mijn 3G, plaatslocaties staan aan.
Zowel mijn 3G als mijn man zijn 4G
App opent, ik kan naar opgenomen programma’s, daar opstarten lukt tot scherm met 3 puntjes en dan een foutmelding.
Ook live tv kijken lukt niet.
Foutmelding: zie foto
Voorheen nog geen problemen ondervonden in buitenland.

Reputatie 7
Badge +4
Waar (welk land) ondervind je dit probleem juist, Mieke en Patrick? Mag ook via privébericht gemeld worden als jullie dat liever hebben.
Wij zitten in Duitsland.
Gisterenavond via WiFi van hotel, kon ik wel tv kijken.
Net geprobeerd terug via mijn 3G, ik krijg nu niet meer,die locatiefout, maar het laden van alle tussenstappen duurt enorm lang en eens de film ‘start’ stopt hij ook onmiddellijk en keert terug naar startscherm.
Via WiFi van een ander hotel, wederom geen probleem.
Reputatie 7
Badge +4
Mieke en Patrick kan je via privébericht laten weten welke login je gebruikt voor de tv app ? Zo kan ik verder laten nakijken wat er juist aan de hand is.

Reageer