Vraag

Tv op aanvraag ROB, TV Limburg, ATV, TVO, AVS en nog meer zenders allemaal verdwenen


Reputatie 2
Badge

Als ik op onze vaste regionale zender op de rode knop duw en dan op tv  op aanvraag voor het regionale nieuws van over een paar dagen terug op te vragen zie ik nog maar 3 zenders staan dat zijn Bruzz, WTV en Focus de rest is allemaal verdwenen. Hoe kan dit verleden week was TV Limburg er nog bij en andere zenders ook zoals ROB zelf maar ok ATV enz wat zijn jullie van plan ons dit ook nog allemaal van ons af te nemen ???


14 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik heb al 2 keer naar storingen gebeld daar zeggen ze dat ik op 184 naar TV Limburg moet kijken maar 184 staat niets het zijn de op aanvraag programma’s die niet meer werken. Zels ROB staat er niet meer tussen met het nieuws van de voorbije dagen Focus TV en Brussel staat daarbij allemaal raar.

en als je de decoder heropstart (even zijn stroom onderbreken) of desnoods eens reset helpt dat niet.

decoder resetten → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/je-decoder-resetten.html

Reputatie 6
Badge +2

Vergis ik me? Maar ik denk dat iedereen maar 1 regionale zender kan bekijken, deze van uw regio. Deze staan ergens tussen 160 en 180 dacht ik. 
Maar ik heb die naar 10 gezet zie ik nu. Als ik op 10 sta en dan op rood klik heb ik wel een aantal mogelijkheden oa kijken naar Bruzz maar dat is dan van 3 juli of zo. Eigenlijk nog nooit gedaan, ik leer wat bij. Mijn mogelijkheden zijn dezelfde als die van u blijkbaar.

Dat zal volgens mij wel zo zijn

Reputatie 4
Badge +1

@Cvanloon 

ik beschik bv. over twéé regionale zenders doch m.i. is dit eerder uitzondering dan regel.
Dit heeft m.i. te maken met Netwerk-Zonegrenzen die niet samenvallen met Provinciegrenzen.

  1. Het zonenummer 051 is beperkt beschikbaar in de Provincie Oost-Vl. waardoor de Proximus klanten er WTV én AVS hebben.
  2. Het zonenummer 09 is beperkt beschikbaar in West-Vl. waardoor de Proximus klanten er eveneens WTV én AVS hebben.

T.h.v. een Provinciegrens wonen heeft bij Proximus zo soms zijn voordeel.

 

Reputatie 2
Badge

Van kwaad naar nog erger sinds vandaag is ook Focus en WTV verdwenen en kunnen we enkel nog Bruzz opvragen.

 

Reputatie 2
Badge

Je moet in de op aanvraag klikken daar kan je normaal alle zenders nieuws op vragen regionale zenders ik heb hier vast ROB TV klik ik op de rode knop voor nieuws van bv gisteren of verleden week aan te vragen verschijnt er nu enkel nog Bruzz gisteren stond WTV en Focus tv er nog tussen verleden week stond TVL ATV TVO EN ROB er nog tussen. Alle regionale zenders kan je opvragen als je op on demand klikt en dan naar regionale zenders.

Reputatie 2
Badge

Je kan dat ook vinden als je naar de regionale zender gaan op 10 dan op de rode knop en dan 2de aan vinken voor programma herop te vragen dan zie je ook alleen Bruzz staan. Ik heb gisteren en vdaan een foto gemaakt zie het verschil.

Gisteren hadden we WTV Focus en BRUZZ

 

 

 

 

 

 

Reputatie 2
Badge

Vandaag nog enkel BRUZZ

Bruzz is enkel het nieuwsbericht van 3 juli 2020 op te vragen.

 

Reputatie 2
Badge

Vandaag nog eens gekregen in de op aanvraag regionale zenders en nu staan ze er allemaal terug bij en kan ik ook het nieuws ervan terug opvragen raar allemaal dat dit verleden week niet lukte.

 

Reputatie 2
Badge

@Cvanloon

ik beschik bv. over twéé regionale zenders doch m.i. is dit eerder uitzondering dan regel.
Dit heeft m.i. te maken met Netwerk-Zonegrenzen die niet samenvallen met Provinciegrenzen.

  1. Het zonenummer 051 is beperkt beschikbaar in de Provincie Oost-Vl. waardoor de Proximus klanten er WTV én AVS hebben.
  2. Het zonenummer 09 is beperkt beschikbaar in West-Vl. waardoor de Proximus klanten er eveneens WTV én AVS hebben.

T.h.v. een Provinciegrens wonen heeft bij Proximus zo soms zijn voordeel.

 

Kan niet je kan ze altijd opvragen in de op aanvraag on demand tv op aanvraag en regionale zenders en dan kan je ze allemaal bekijken. Nu vandaag nog eens gekeken en allles staat er weer bij.

 

Het voornaamste is inderdaad dat het uiteindelijk opgelost is.

Reputatie 4
Badge +1

Volledigheidshalve kan ik melden dat ik  life naar AVS (kanaal 178) én WTV  (kanaal 10) kan kijken. 
nb: andere regionale zenders niet life.

Reputatie 7
Badge +4

Er is inderdaad recent een wijziging doorgevoerd. Deze wordt niet overal tegelijk ingevoerd vandaar dat jullie nog verschillen zien onderling. 

Regionale zenders (live tv) worden nu toegewezen naargelang de postcode van waar je woont en niet meer naargelang centrale waarop je verbonden bent. Dit zorgde er inderdaad voor dat sommige klanten meerdere regionale zenders konden zien zoals vb @Snor 

Reageer