Beantwoord

Tv Limburg niet meer op te vragen in regionale tv zenders

  • 31 March 2020
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik kan alle zenders opvragen zoals WTV TV Oost Bruzz AVS en nog veel meer toch staat TV Limburg er niet meer bij hoe komt dit ? Het is dus in de op aanvraag en dan regionale zenders.

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 31 March 2020, 15:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

184 blijkt tv Limburg te zijn, ik heb die ook niet, is dat niet afhankelijk van uw woonplaats? Op het eerste zicht heb ik maar één regionale zender. Behalve fout van mij.

Reputatie 7
Badge +4

Ik denk dat @alainhome bedoeld dat het via ‘op aanvraag’ niet meer beschikbaar is. 
Dat kan inderdaad kloppen.

Niet elke zender staat toe dat uitzendingen opnieuw opgevraagd kunnen worden. TV Limburg heeft beslist om enkel nog via de zender tv uitzendingen aan te bieden. 

Reputatie 6
Badge +2

Zo leren we nog weer wat bij.

Reputatie 2
Badge

Ik denk dat @alainhome bedoeld dat het via ‘op aanvraag’ niet meer beschikbaar is. 
Dat kan inderdaad kloppen.

Niet elke zender staat toe dat uitzendingen opnieuw opgevraagd kunnen worden. TV Limburg heeft beslist om enkel nog via de zender tv uitzendingen aan te bieden. 


Ja via de op aanvraag. 

Antwoord TV Limburg zelf

 

Onderwerp: RE: TVL niet meer in de op aanvraag op proximus in provincie Brabant  WTV ATV RTV TVOOSt kunnen we allemaal krijgen TVL niet

 

Beste

 

 

Ik bekijk even waarom de catalogus leeg is, en tref de nodige acties om er terug content in te krijgen.

 

Groeten,

 

Bart Severijns | Chef techniek

 

Reageer