Beste antwoord door Charlotte.D
Bekijk origineel
Marcel, de netwerkkaart in de centrale is momenteel buiten dienst. Techniekers zijn hiervan verwittigd en doen het nodige om deze zo snel mogelijk te vervangen. Groetjes, Charlotte.
Hier ook nog altijd plat woon ook in Geel. Onze gsms hebben ook geen signaal...
Woon ook in Geel. Deze morgen geen internet... gebeld naar 080022700 om 7.15 : engelse tekst en verbinding verbroken. Enige tijd later terug gebeld. Menu doorgeworsteld.... bericht dat er een incident is bij Proximus, er wordt aan gewerkt, gsm nummer nalaten en wanneer terug in dienst zou sms gestuurd worden. Gsm netwerk ook plat.
Rond 10.30 u blijkt alles terug te werken... geen sms gehad ....
Geen info , geen reactie, geen service.....
En dit na het voorval enkele weken terug ....
Rond 10.30 u blijkt alles terug te werken... geen sms gehad ....
Geen info , geen reactie, geen service.....
En dit na het voorval enkele weken terug ....
Kleine correctie op mijn bericht van daarstraks.
Rond middaguur ontving ik van Proximus dan toch sms dat de problemen opgelost waren !
Dank voor de service en de inlichting !
Ro
Rond middaguur ontving ik van Proximus dan toch sms dat de problemen opgelost waren !
Dank voor de service en de inlichting !
Ro
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.