Beantwoord

TV ligt weer plat in Geel

  • 18 January 2018
  • 9 reacties
  • 273 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties
TV geen signaal hier in Geel
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 18 January 2018, 08:14

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Marcel, de netwerkkaart in de centrale is momenteel buiten dienst. Techniekers zijn hiervan verwittigd en doen het nodige om deze zo snel mogelijk te vervangen. Groetjes, Charlotte.
Reputatie 2
Badge
Marcel, de netwerkkaart in de centrale is momenteel buiten dienst. Techniekers zijn hiervan verwittigd en doen het nodige om deze zo snel mogelijk te vervangen. Groetjes, Charlotte. Man ik heb al een kalvarieberg gehad de laatste maand, het ene probleem na het ander..... en vanaf gisteren is het bijna allemaal opgelost, en nu dit weer... maar bedankt voor je info.....
Reputatie 7
Badge +4
Lang zal dit niet duren Marcel. Ik duim oprecht met je mee! Groetjes, Charlotte
Reputatie 2
Badge
Lang zal dit niet duren Marcel. Ik duim oprecht met je mee! Groetjes, Charlotte Heb geen TV, al vanaf ongeveer 4,30 uur...ik ben een ochtend mens! Dus is het al heel lang....bedankt voor je duimpje!
Hier ook nog altijd plat woon ook in Geel. Onze gsms hebben ook geen signaal...
Reputatie 5
Badge +1
Woon ook in Geel. Deze morgen geen internet... gebeld naar 080022700 om 7.15 : engelse tekst en verbinding verbroken. Enige tijd later terug gebeld. Menu doorgeworsteld.... bericht dat er een incident is bij Proximus, er wordt aan gewerkt, gsm nummer nalaten en wanneer terug in dienst zou sms gestuurd worden. Gsm netwerk ook plat.
Rond 10.30 u blijkt alles terug te werken... geen sms gehad ....
Geen info , geen reactie, geen service.....
En dit na het voorval enkele weken terug ....
Reputatie 2
Badge
TV gaat terug! Mijn vrouw zij dat TV niet meer ging vanaf 02.00 uur vannacht!!!!!
Reputatie 2
Badge
Mijn vrouw zij dat de TV niet meer ging vanaf 02.00 uur vannacht dus heel veel langer!
Reputatie 5
Badge +1
Kleine correctie op mijn bericht van daarstraks.
Rond middaguur ontving ik van Proximus dan toch sms dat de problemen opgelost waren !
Dank voor de service en de inlichting !

Ro

Reageer