Vraag

TV Kijken via proximustv.be

  • 7 January 2018
  • 0 reacties
  • 144 Bekeken

Om een lang verhaal kort te maken...ben ik dit ondertussen zo beu als koude pap. Waarom slaagt Proximus er niet in om een simpele website data correct te laten streamen als honderden, neen, duizenden andere websites met véél minder middelen dit wel kunnen?

Ik heb een All sports abbo om TV te kunnen kijken op een 2e scherm terwijl ik aan het werk ben.

Allereerst werkte dit jarenlang enkel via Internet Explorer. Vervelend, maar goed...het werkte wel.

Sinds deze zomer wordt de site dan eindelijk "geupgrade" om ook via andere browsers te werken.

- Dit gaat een paar weken goed.
- Na een paar weken valt de stream telkens weg en dient er opnieuw ingelogd te worden na een paar minuten. Dit wordt verholpen na een week of 2. Hoera!
- In december slaagt men er in om mensen niet meer te laten inloggen, de website geeft telkens een error na het inloggen zodat er geen TV meer kan gekeken worden (vreemd genoeg werkt myproximus nog wel, maar het forum, TV e.d. niet meer).
- Na 2 weken is dit ook opgelost. (ok, de feestdagen zaten er tussen).
- Nu...na 3 dagen "correct" te hebben gewerkt stopt de stream telkens na ongeveer 30sec kijken met bufferen en moet dus de zender opnieuw aangeklikt worden om het bufferen (en kijken) opnieuw te doen starten. Probleem met élke PC en élke browser dus NEEN, Proximus, HET LIGT NIET AAN MIJN SYSTEEM.

Ik ben dit ondertussen ZO beu dat ik erg geneigd ben om over te stappen naar Telenet...het is duurder maar werkt wel. Waarom betaal ik elke maand 15euro om géén voetbal te kunnen kijken?

/end rant.

Een zeeeeer gefrustreerde klant.

0 reacties

Geen reactie

Reageer