TV kijken via Pickx website in 2022: Nog steeds niet om aan te zien

  • 14 May 2022
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

Reputatie 1

Het gaat er bij mij niet in dat anno 2022 de video bitrate op de Pickx app en website nog steeds verschrikkelijk laag is, waardoor het beeld één groot blokjesfestijn is.

Bij Proximus zijn ze duidelijk blijven steken in 2005.


5 reacties

 TBI: Lage bitrate via Pickx website | Proximus Forum

Reputatie 2
Badge +1

Klopt, en weet je wat nog erger is ?

Anno 2022 is het nog steeds niet mogelijk om een compatibiliteit te geven voor alle browsers…

Safari wordt nog steeds niet ondersteund…

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Als ik met Safari surf naar www.Proximustv.be word ik vriendelijk gevraagd om pickx te installeren. Maar aangezien die hier al werkt gaat die na een paar dingen aanklikken uiteindelijk gewoon open. En als ik met Firefox probeer krijg ik het bericht dat ik Google Chrome moet gebruiken en dus eerst downloaden. Het is een beetje een soep hé. Ik kijk voetbal via internet van eleven  en dan is het beeld een beetje slechter dan een beeld rechtstreeks op tv. 

Reputatie 2
Badge +1

Met iOS of macOS ?

Reputatie 1

Met iOS of macOS ?

Via de website https://www.proximus.be/pickx/nl, OS maakt niet uit. Heb het trouwens ook op de iPad, maar op zo'n klein scherm valt het veel minder op. Maar als ik dan cast naar mijn TV is het wel heel duidelijk dat het beeld vol blokjes zit.

Het is al jaren zo dat de bitrate op Pickx verschrikkelijk laag is, minder dan de helft van VTM Go. Het is een schande dat ze dit HD durven noemen.

Reageer