Vraag

TV kijken Samsung Galaxy Tab 10.1 P7500

  • 18 February 2018
  • 3 reacties
  • 210 Bekeken

Hoe kan ik live stream gebruiken op mijn tablet want de App is niet compatibel geeft hij aan en via de browser lukt het momenteel ook niet
dank u

3 reacties

Staat de Proximus TV applicatie gekoppeld aan je MyProximus (= http://proximus.be/login )
Als het niet lukt zal het wachten worden tot maandag als hier iemand van Prox langs komt.
op pc en gsm werkt het wel enkel op tablet niet
er staat 4.0.4 op de galaxy tablet
Reputatie 7
Badge +1

Het zal er allicht ook van afhangen welke Androidversie je hebt..
Ik heb een Tab4 - 10.1" SM-T535 (met 4G); die heeft als laatste versie Android 5.0.2 en wordt blijkbaar niet meer ge-update. Op mijn smartphone Samsung Galaxy S6 edge zijn ze nl. al aan versie 7.0...
Toch werkt de Proximus TV app. nog op mijn tablet. Ook de processorsnelheid, het aanwezig RAM en het intern geheugen kunnen een rol spelen.De Tab 4 heeft een 1,2Ghz Quadcore, 1.4GB RAM en 16GB intern geheugen.J e kunt alvast proberen je RAM-gebruik te beperken tijdens het gebruik van de Px TV app. en in je intern geheugen ook voldoende plaats te houden om livestream te bufferen...Als je nog een intern geheugen hebt van maar 8GB wordt het allicht moeilijk. Benieuwd wat de Proximus medewerkers hierover zeggen.
Maar als je toestel voor de app; niet meer geschikt is, wordt dat bij het downloaden met de Google Play app. al wel aangegeven en wordt dat meestal geweigerd..
Ja Rita, ik zie nu dat je nog Android versie 4.0.4 hebt. Ik had nog een smartphone Galaxy S4 mini liggen met die versie, maar die heb ik aan een vriend gegeven. Ik zie die nog in de loop van de week en zal het daar dan eens op proberen als je wilt. grtjes
P.S.: ik voeg een screenshot bij van de Proximus TV app. op mijn tablet.

Reageer