TV kijken op pc lukt (soms). Mijn opnames bekijken echter niet...


Reputatie 2
Badge
Ik kan (soms) naar tv op mijn pc kijken. Met soms bedoel ik dat het enkele minuten goed gaat, en dat ik dan de boodschap krijg dat er een 'fout is opgetreden' (App). Via een ondersteunde browser kan ik soms al eens een halfuurtje ononderbroken kijken (een echt succes!). Ik heb er mij al bij neergelegd dat daar nooit een oplossing voor zal komen!
Maar ik kan dus bv. naar Discovery kijken op pc, maar niet naar de opnames van Discovery. Die kan ik enkel bekijken via tv. En dat geldt voor opnames van enkele andere zenders waar ik op pc naar kan kijken, maar niet naar de opgenomen programma's.
Heeft dat een reden? Een oplossing durf ik al niet meer te vragen... Immers, deftige tv op pc voor Proximus? Neen, dat is geen geslaagd huwelijk.

mvg.

f.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Filip,

helaas is het niet mogelijk om alle opnames ook te bekijken via de tv applicatie, dit omwille van uitzendrechten.

MVG,

Wim
Reputatie 2
Badge
Oké.
Bedankt voor je antwoord, Wim.
Ik kan dus niet naar opnames kijken (en ook niet uitgesteld kijken naar een programma) van een zender waar ik live wél kan naar kijken...
Maar euh.... Hoe kan ik dat opnemen en wél op mijn tv bekijken, en da's eveneens streaming want jullie bieden geen decoders met harde schijf aan. Dat strookt dan toch ook met uitzendrechten.

Groet
f.
TUI: uitzendrechten om via decoder te kunnen kijkenzijn niet dezelfde als uitzendrechten om via Proximus TV overal te kijken.
Reputatie 2
Badge
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Hey Ivan, Heb je problemen met live TV via Proximus TV overal of om bepaalde opnames te bekijken?
Reputatie 5
Badge +3
Dag Ivan,

Indien het op de app werkt is de Proximus TV configuratie in orde. De opnames zijn tijdelijk onmogelijk te bekijken via Chrome, Firefox en Edge, hiervoor ga je best Internet Explorer 11 gebruiken met een Silverlight plug-in.

Hier is meer informatie over:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-app/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Heb je jouw toestel al eens herstart na de installatie van Silverlight?
Eigenaardig, normaal zou dit inderdaad moeten werken. Kan je alleszins even met Chrome of zelfs Edge proberen?
Zoals verwacht dus. Ik geef het even door aan de diensten die hier verantwoordelijk voor zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Hey Natasja, heb je het probleem bij elke opname?
Heb identiek hetzelfde probleem. Heel vervelend want geen tv in mijn 'shack'.
Ben ernstig aan het overwegen om te veranderen van provider!
Hallo Thierry,
Via de app op smartphone werkt het
Op PC totaal niet.
Vorige week kreeg ik een melding dat Proximus TV vroegere app) niet meer ondersteund wordt en dat ik via www.proximustv.be verder kon kijken.
Gevolg, kan nog livestreaming zien (soms) via Firefox, Chrome en niet via IE.
Opgenomen programma's onmogelijk te openen. 'Fout, probeer het later nog eens' ???
Win 10, alle laatste drivers enz...
Modem herstart.
Cache gewist enz...
Lukt wel op tv via decoder op tv.

VERY disappointed!!!!
live TV kijken en opnames die niet ouder zijn dan 2 dagen kun je ook bekijken met andere browsers buiten IE bv met EDGE of Firefox, maar je moet meldingen negeren en voor opnames (die geen 2 dagen oud zijn) links op de opname naam klikken en dan op bekijken klikken.
PS: al merk ik nu dat de opnames bij mij vandaag ook niet willen starten met IE !!!!!!!!
Reputatie 7
Badge +1
Ze zijn er allicht nog aan het werken...zoals steeds â˜č
Als het maar binnenkort in orde komt en een volwaardige (en wie weet nog een betere 😉) vervanger wordt van de Proximus TV app
Reputatie 7
Badge +1
😂 😂

Indien het op de app werkt is de Proximus TV configuratie in orde. De opnames zijn tijdelijk onmogelijk te bekijken via Chrome, Firefox en Edge, hiervoor ga je best Internet Explorer 11 gebruiken met een Silverlight plug-in.


Kan iemand dat in mensentaal uitleggen aub?
Wat is die silverlight plug-in?
Ik heb dat geinstalleerd, kan even een opname kijken, maar loopt dan vast 😞
Heb je jouw toestel al eens herstart na de installatie van Silverlight?
Ja, dat heb ik gedaan.
Ik ga dus nu via IE11 en silverlight ondersteunt dat of hoe moet ik dat zien?
Eigenaardig, normaal zou dit inderdaad moeten werken. Kan je alleszins even met Chrome of zelfs Edge proberen?
Chrome en Edge krijg ik de melding "binnenkort beschikbaar"
IE11 start hij wel op. En 1 aflevering gaat goed, maar een 2e loopt vast.
Reputatie 4
Badge +2
Als het maar binnenkort in orde komt en een volwaardige (en wie weet nog een betere 😉) vervanger wordt van de Proximus TV app

Dromen mag hĂ© 😉
Ja en zeker als je weet dat dromen bedrog zijn 😉
Reputatie 1
De melding "binnenkort beschikbaar" krijg ik al meer dan twee jaar te zien ...
Zeg dan toch gewoon dat het niet kan.

Reageer