TV gids voor één compleet fout

  • 7 January 2021
  • 12 reacties
  • 290 Bekeken

Alles loopt een uur achter. Zo kan je dus niks opnemen.


12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Stijn014 

Dit zijn de uren van de programma’s zoals wij ze van de VRT hebben doorgekregen. 

Door de gebeurtenissen in de USA waren er extra journaals vermodelijk kloppen de uren hierom niet meer.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

Inmiddels is bevestigd dat dit een algemeen probleem is. 

Men werkt aan een oplossing.

 

Geert

Reputatie 4
Badge +1

En wat met de opgenomen programma’s die  verkeerd  staan? Ik had Geubels opgenomen maar er staat iets heel anders op.

@ allemaal,
Volgens mij is er helemaal niets aan de hand met de programmatie van TV1, waarschijnlijk omdat er weer een praatshow was van het beroemde Villa Politica, van 16u04 tot 17u46, waarschijnlijk dat daardoor de andere programma’s grote vertraging opliepen, en om ze toch nog uit te zenden. Voor morgen vrijdag 8/1 zie ik geen programma’s die later beginnen en er is ook geen Villa Politica, alles kan gewoon doorgaan zoals gepland.
En er was ook een extra journaal tussen 7u00 en 10u24. Dus héél de dag beginnen de programma’s dan maar wat later met dank aan het extra journaal en Villa Politica, ook het middagjournaal van 13u begon daardoor om 14u24 tot 14u49.
Ook op vtm was er extra nieuws te zien.
Ik heb dan ook helemaal niets gezien van TV1 of vtm dus ook niets gemist, in deze periode kijk ik het liefst naar Eurosport1.
PS. Dus met dank aan de gebeurtenissen in de USA en de extra uitzending van Villa Politica, nu weet ik toch al iets meer waarom héél de programmatie werd aangepast.
Timm1983

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb nu gekeken op Pickx en daar staat de programmatie van gisteren wel goed. Raar. En gisteren geprobeerd met uitgesteld kijken, thuis dat lukte maar de rest niet.

“we moeten eens praten” was op tijd, maar niet volgens de programmatie. Het ligt niet aan de vrt, ik denk dat px weer ergens een fout heeft gemaakt.

@Timm1983 Als de vrt een extra uitzending heeft, dan vervalt het programma dat op dat moment zou uitgezonden worden, zodat hun verdere programma’s op tijd zijn.

Reputatie 7
Badge +5

@Peter62 Zoals mijn collega heeft gezegd was dit een algemeen probleem. Je kan Geubels altijd nog bekijken via tv-replay.

Reputatie 4
Badge +1

@DaisyS  dit heb ik gedaan rond 16 uur en ik kreeg toen “we moeten eens praten “ te zien. Heb ook “thuis” geprobeerd en dat lukte wel. 

Reputatie 7
Badge +4

@Peter62 Ik heb de opname toegevoegd. Je kan ze op deze manier toch bekijken.

Je kan de programma’s ook terug bekijken via TV Replay, maar dan moet je het programma heropstarten dat op het tijdstip vermeld staat dat normaalgezien Geubels werd uitgezonden. 

Reputatie 4
Badge +1

@HadewychT  Bedankt, kzal t nog eens proberen  straks.

Ik had via TV Replay geprobeerd maar vanaf Geubels waren alle programma’s opgeschoven. Zoals ik schreef: Geubels was “we moeten eens praten” en zo verder. Maar Geubels kreeg ik niet te pakken.

Reputatie 7
Badge +4

@Peter62 Ik heb het zelf ook ondervonden die avond. Was inderdaad lastig om het juiste programma te pakken te krijgen via TV Replay. Vandaar dat ik de opname van Geubels heb toegevoegd zodat hje het zeker kan bekijken en niet moet zoeken in de TV-gids hoe je het kan bekijken. Veel kijkplezier !

Reputatie 4
Badge +1

@HadewychT Ik heb net gekeken en wat zag ik? “we moeten eens praten” :slight_smile:

Ik had dezelfde avond en dag erna paar keer via TV replay allerlei probeersels gedaan, kreeg alles te zien, behalve Geubels. Raar maar waar. 

Reputatie 7
Badge +4

@Peter62 Ik laat het nakijken. De TV-gids is ondertussen wel gecorrigeerd. Bizar dat je dan ook bij de opname die ik plaatste toch het foutieve programma te zien krijgt. Je kan ondertussen eventueel ook kijken via VRT. nu : https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/geubels-en-de-hollanders/1/geubels-en-de-hollanders-s1a9/

Reageer