Vraag

TV Gids V7 decoder onoverzichtelijk

Toon eerste bericht

27 reacties

Reputatie 1
Badge

top!

ps: het ‘snel nu en straks overzicht’ zit er wel nog in maar eigenlijk is dit de huidige tv gids maar dan naar boven of onder scrollen, dus dit is goed…. maar wat iedereen graag zou willen is die tijdslijn natuurlijk waar je zo een 8 kanalen boven elkaar ziet staan met enkele uren verder…

Mvg

G

probeer ik al 10 tallen keren duidelijk te maken, dat je moet kunnen scrollen met een zendergids. En niet moet schuiven zoals nu. Het duurt ook veel langer. Als er een tijdlijn op geïnstalleerd is, en je kan die balk vrij naar links en rechts verschuiven kan je toch veel gemakkelijker opnemen. Ik denk dat er genoeg mensen van Proximos al eens een balk van Telenet hebben gezien, omdat ze niet eens klant bij Proximus zijn. Als ik soms de simpelste vragen stel over een code, komt men af dat zullen onze sexs kanalen zijn. En ik weet dan goed genoeg dat dit niet is, want ik heb het over iets anders. Dus zij weet gewoon niets van proximus en dit is niet de enigste.

Misschien lig het aan mijn persoonlijke smaak maar ik vind de TV Gids bij de V7 decoder allesbehalve overzichtelijk, zeker in vergelijking met de V6 of V5.

Bij de V7 zie je maar 1 zender (en ik zie niet waar ik dat eventueel kan veranderen), terwijl je bij de V6 en V5 een mooi “diagram” hebt met verschillende zenders in één overzicht.

Zijn er plannen dat dit in de toekomst verandert of je zelf de “view” kan bepalen ?

Zelfs de TV gids in Pickx op PC (browser) is overzichtelijker…..

1 jaar later ………..😏 🙈 nóg niet overzichtelijk 

Reageer