Vraag

tv gids V7

  • 5 May 2021
  • 8 reacties
  • 185 Bekeken

Sinds vandaag kan ik mijn tv gids niet meer bekijken op mijn v7 decorder


8 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@K.Vermeiren Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het ivm je opnames even na. 

Weet wel dat er momenteel nog een algemeen probleem is met het opstarten van opnames en tv-replay.

Waarschijnlijk reserveren ze dan meer bandbreedte voor de V7 decoder, mss kan een Prox Forummedewerker dit bevestigen of het verder open draaien van het kraantje betekent dat meer bandbreedte voor TV wordt gereserveerd.

Hier net hetzelfde probleem (het zoveelste al!). Een week klant en heb zelf al moeten zorgen voor een acceptabele internetconnectie (via een zelf geinitieerde lijntest omdat klantendienst geen hulp bood) en nu kunnen we niet eens meer de tv-gids raadplegen. Dan zwijg ik nog over de opnames die regelmatig niet gestart kunnen worden, de slechte kwaliteit van de streaming... Bij een eerstvolgende deftige promotie bij de concurrentie zijn wij terug weg bij Proximus. Miserie vanaf dag 1!

Klopt. Ik heb van oktober tot april ook zitten kloten met mijn opnames.

Na een 80 tal keren contact gehad te hebben met proximus en telkens opnieuw mijn verhaal te doen en 2 nieuwe decorders op te sturen  kwam er eindelijk eens iemand kijken die het probleem opgelost heeft via een hulplijn.

Daar zei men dat ze het "kraantje" verder open zouden draaien. Tot gisteren geen problemen meer gehad.

@Robi Er was gisteren inderdaad een algemeen probleem met de tv-gids. Dit zou nu opgelost moeten zijn.

Het is inderdaad opgelost.

Thnx

Reputatie 7
Badge +5

@Robi Er was gisteren inderdaad een algemeen probleem met de tv-gids. Dit zou nu opgelost moeten zijn.

Als je vast stelt dat  op het forum en via andere media ineens zoveel meldingen komen dan mag je er van uitgaan dat het algemene fout is.

Hier net hetzelfde probleem (het zoveelste al!). Een week klant en heb zelf al moeten zorgen voor een acceptabele internetconnectie (via een zelf geinitieerde lijntest omdat klantendienst geen hulp bood) en nu kunnen we niet eens meer de tv-gids raadplegen. Dan zwijg ik nog over de opnames die regelmatig niet gestart kunnen worden, de slechte kwaliteit van de streaming... Bij een eerstvolgende deftige promotie bij de concurrentie zijn wij terug weg bij Proximus. Miserie vanaf dag 1!

Reputatie 4
Badge +1

er zijn momenteel problemen die gekend zijn bij proximus met de tv gids, dit komt zo snel mogelijk in orde denk ik zo.

Reageer