Vraag

tv gids klopt niet


Reputatie 1

Beste,

Het is al een paar weken dat ik opmerk dat er verschillende zenders zijn (o.a. TLC, sommige Discovery’s, AB3 etc), waarvan jullie tv-gids niet klopt. Het is dan ook niet mogelijk de juiste programma’s op te nemen. Nagekeken op Pickx.be en daar klopt de tv-gids ook niet met wat er effectief uitgezonden wordt.

Graag in orde brengen a.u.b. Dit is geen goede dienstverlening.

Dank u


14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Martine_0118  

Discovery Benelux gaat rechtstreeks contact opnemen met Proximus ,  heeft Dunja  van Discovery Benelux me laten weten, voor dit probleem.  Zie hieronder het antwoord van Discovery , die ook TLC  beheren.

 

Beste Patrick,

Ik kreeg inderdaad gister bericht dat het was opgelost, maar we gaan weer even contact met ze opnemen. Super vervelend dit! Maar heel fijn dat we via jou horen dat het niet werkt, we gaan er weer achteraan.

Groet,

Dunja 

 

Dunja 

Manager Communications & PR

+31 (0) 6 10 08 02 05

wbd.nl 

Warner Bros. Discovery

Reputatie 1

Dank u, ben benieuwd.

Reputatie 1

Het lijkt nu opgelost, hopelijk voor goed nu

hartelijk bedankt!

Niet alleen de TV gids van Discovery HD is regelmatig (bijna altijd tegenwoordig) verkeerd, ook deze van Dobbit is dikwijls van slag. En, zoals hierboven staat,, zijn er ook andere zenders, waar de opnamen de mist indraaien door een verkeerde TV-gids
Anderzijds heb ik opgemerkt dat TV-blad ook al eens  verkeerd is in de programmatie van Discovery, met dezelfde uren als de PX tv-gids.
Hierbij vermoed ik dat de door de zender opgegeven uren mogelijk een andere tijdzone betreffen en niet aangepast worden aan onze tijdzone.
Zou hierin de oplossing kunnen liggen?

Badge +4

Ook soms op vtm2 en TLC klopt tv gids niet ...

Reputatie 1

AB3 is ook dikwijls een serie achter (er is nog een vorige serie die amper bezit is,  als je klikt op “kijken”)

 

Reputatie 7
Badge +5

@RedsFan @Mutlie @Martine_0118 Indien jullie ons voorbeelden kunnen bezorgen kunnen wij het doorgeven aan de desbetreffende collega’s.

 

Reputatie 1

ik kijk ‘s nachts dikwijls naar “les filles d’à coté”, ik ga dan op de 1e episode van de nacht, klik op kijken en dan merk ik dat de vorige serie pas begonnen is. Het is gemakkelijk na te kijken want de episodes van “les filles d’à coté” zijn benaamd. Dit is meestal rond 2:00 am.

@RedsFan @Mutlie @Martine_0118 Indien jullie ons voorbeelden kunnen bezorgen kunnen wij het doorgeven aan de desbetreffende collega’s.

 

Zie ook ander topic hierover

 

Gisteren ontdekte ik toevallig -alweer- een verkeerde TV-gids voor Dobbit. Niet veel verkeerd ((voor zover ik kon zien +/- 15 minuten) maar wel verkeerd.
Dit is iets wat ik eerder (nogal dikwijls) tegenkwam, soms is het verschil niet veel (een blok vroeger of later) soms echter wel groter.

Reputatie 7
Badge +5

@Mutlie Is de tv gids voor vandaag ook verkeerd?

Reputatie 7
Badge +3

@DaisyS  De TV gids voor Dobbit staat juist.  Zie screenshots van Pickx en Dobbit TV  de uren komen overeen voor de programma’s.

TV Gids Dobbit Proximus Pickx

 

Reputatie 7
Badge +5

@Pat52 Fijn om te lezen. Hoop dat bij deze alle problemen van de baan zijn. Indien niet, laat het ons zeker weten.

Reputatie 1

Beste,

Het is al een paar weken dat ik opmerk dat er verschillende zenders zijn (o.a. TLC, sommige Discovery’s, AB3 etc), waarvan jullie tv-gids niet klopt. Het is dan ook niet mogelijk de juiste programma’s op te nemen. Nagekeken op Pickx.be en daar klopt de tv-gids ook niet met wat er effectief uitgezonden wordt.

Graag in orde brengen a.u.b. Dit is geen goede dienstverlening.

Dank u

En nu opnieuw, word dit zo beu!!!!!! Er zijn nog andere providers hoor, sta op het punt over te stappen !

Reputatie 7
Badge +4

@Martine_0118 Het sprijt me te horen dat je niet tevereden bent.

Kan je me aub concrete voorbeelden doorgeven van wat er nu niet klopt ? Dan kan ik dat laten nakijken.

Reageer