Vraag

TV Gids klopt niet


Reputatie 4
Badge +1

Vandaag was het weeral raak. De gids van NPO 2 klopte van geen kanten hierdoor  heb ik een deel van “het mes  op tafel” gemist.

Doen jullie dit vrijwillig de gidsen van deze zenders en BBC first en nog een paar andere verkeerd zetten???????????

De enige goede zenders worden gesaboteerd. Doe  dat dan ook maar zeker met de snertzenders zoals VTM  en Play ... 

En het ligt wel degelijk bij PX, knoeiers!!! 


13 reacties

Het zijn inderdaad knoeiers dat kan ik beamen. De films of series op NPO 1, 2 of 3 zijn nooit voorzien van korte inhoud. Enig zoekwerk op google en het is zo gevonden maar helaas. De foto’s die erbij horen, zelfs die kloppen niet met de films. Als ik op dit forum lees dat er zoveel misloopt met de TVGids en dat er blijkbaar geen actie ondernomen wordt, dat geeft de klanten van Proximus geen goed gevoel...Hopelijk leest iemand van de directie dit eens!!!

 

Reputatie 7
Badge +5

@Peter62 Ik heb dit doorgegeven aan onze collega’s zodat ze dit eens kunnen nakijken. Onze excuses voor het ongemak.

Reputatie 4
Badge +1

@DaisyS  Dank je wel, maar als het zal helpen is een grote vraag.  Kan je mss ook doorgeven dat de gids van BBC first van maandag en dinsdag ook niet klopte, waardoor we weer een paar programma’s half misgelopen zijn bij opnamen.

 

Iets dat ik niet begrijp: het  is al zo dikwijls aangehaald dat de gidsen niet kloppen van BBC first ed en toch blijft men volharden  in boosheid.

Reputatie 5
Badge +2

NPO3 op zaterdag 3 april klopt niet om 20.25 is het Beck en dat staat verkeerd geprogrammeerd, er staat iets anders,

Reputatie 5
Badge +2

nog steeds niet in orde

gekeken op officiële zender NPO3 en Beck wordt wel degelijk uitgezonden, op pickx staat nog steeds socutera voor die periode 

hopelijk raakt het in orde voor zaterdag

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Valencia en @gielenje Dit is doorgestuurd voor onderzoek en ze zijn er mee bezig.

Kheb zo de indruk dat de gidsen steeds vaker fout zijn. Waar t vroeger meer MTV en Dobbit tv waren die vroeger of later speelden dan wat de gids vermeldde zijn nu idd ook de nl zenders fout. Bvb op npo2 speelt nu 'A fish called Wanda'. de gids houdt het bij het NOS journaal 

Gezien opnames aan de gids gelinked zijn kan ik deze dus niet opnemen. 

 

Doe hier eens iets aan ipv 'het te onderzoeken' Telenet heeft zn gids wél op orde... 

Gisteren  klopte de info over de lopende uitzending langs geen kanten. Hoe kan  men dan  een programma juist opnemen? Hier loopt wel iets serieus fout.

Mvg 

Artie

soms, ik zeg wel soms, kun je dit verhelpen door de decoder eens te herstarten omdat het updaten van de tv-gids op je decoder misgelopen is om één of andere reden.

Reputatie 7
Badge +5

@Wardjes123 en @Artie Over welke zenders gaat dit? Dan geef ik het nogmaals door.

Volgende week dinsdag (01/06/2021) wordt er op Play4 de reünie aflevering van Friends uitgezonden. Het staat alleen niet in de tv-gids, hoe kan ik dat nu programmeren/opnemen?

Reputatie 7
Badge +5

@Steven_053 Ik heb contact opgenomen met de desbetreffende collega’s voor meer informatie.

Reputatie 7
Badge +5

@Steven_053 Morgen wordt de tv gids aangepast en zou het dus mogelijk moeten zijn om die opname te plannen.

Reageer