Beantwoord

TV-gids Fox


Hallo,

Kan iemand eens de TV-gids van Fox (Family NL) nakijken alsjeblieft, want die slaat nu al een week nergens op. Dacht eerst dat het aan de V7 lag dus heb alles herstart, maar geen verandering en op Pickx op smartphone is het trouwens ook de zelfde foutieve gids.

Bedankt!!!!

icon

Beste antwoord door Covis 30 August 2020, 13:03

Bekijk origineel

26 reacties

ter info: Ik vindt alleen fox op K65

https://www.proximus.be/dam/jcr:810fbecd-d01e-4c11-836e-73cdae9ef3ca/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-flanders-nl~2020-07-01-17-27-31~cache.pdf

Yep: Fox maakt deel uit van de betalende optie Family Nl (€10,99 extra), dus zou ik graag zien dat die TV-gids toch klopt en dat doet hij niet, want zo kan je ook niks opnemen, hè.
Groetjes

 

 

 

Het probleem dat Covis meld heb ik ook al gemeld via de chat op de website. Het antwoord dat ik hier kreeg vind ik eerder niet voldoende. Zeggen dat de tvgids verkeerd staat door Fox zelf… Waarom staat het dan op hun website en ook op Yelo TV van telenet wel correct. Zoals Covis aangeeft is dit een zender die in de Family pack zit waarvoor je dient te betalen… bij Telenet was die bij mij vroeger gratis inbegrepen. Dus als je betaald, verwacht je ook een werkend product. Als de tvgids verkeerd staat is het ook ONMOGELIJK om programma’s te programmeren voor opname. Als je The Royals bijvoorbeeld wil opnemen en er staat tijdens prime time telkens ‘Storage Hunters’ wordt dit moeilijk. Hopelijk wordt dit snel verholpen en worden we niet afgewimpeld met ‘Als Fox het zo doorstuurd...’ Als FOX het zo naar Proximus doorstuurt, ga ik er van uit dat men bij Proximus contact met hen opneemt om dit op te lossen… Is nu al meer dan week dat ik Proximus heb, en al heel die periode staat het verkeerd...

@StijnNeirinck ,

Bedankt zeg, ik begon al te geloven dat ik nog de enige was die die tv-optie had en je hebt groot gelijk: de TV-gids van Fox o.a.. op hun site is anders en klopt wel met wat er echt uitgezonden wordt. De schuld op een ander steken is hier toch wat te gemakkelijk, het klopt dus blijkbaar wel bij Telenet.

@Covis Het verbeterd bij me. Opnames constant laadicoon. Nu juist mijn modem herstart en niks meer… geen internet. Zelf via 4g krijg is zelf de melding op de myproximus app dat er geen producten zijn.

Ik heb nog alle programma's,en ook internet.

Ik geloof, als ik de TV-gids van Fox zelf met die van Pickx vergelijk, dat de volgorde van de programma's wel juist is, maar dat de tijd verkeerd is:

bv:

vandaag:

Fox site:

21.25:The Unit

22.15:The Unit

23.15:Family Guy

 

Pickx:

23.25:The Unit

00.25:The Unit

01.15:Family Guy

enz.

Ik heb de decoder nog maar eens herstart en geen verandering.

@Covis 

Juist nog eens contact gehad via de chat met de technische dienst. Deze keer gaf de persoon inderdaad toe dat er iets niet goed was. Ze zijn er intern mee bezig. Zijn/haar antwoord:

Ze zijn er mee bezig dus zal hopelijk wel in de loop van de dag opgelost zijn. Bedankt om het te melden!

Hopelijk is het dan vandaag opgelost en kunnen we terug beginnen opnames programmeren.

 

En het probleem met internet, was mijn schuld :laughing: Had eens via MyProxims mijn adsl wachtwoord veranderd. Maar dit moest je dan ook nog veranderen in de modem zelf. En natuurlijk met herstarten kon hij geen connectie meer maken. Dit is ondertussen opgelost! 

 

'Hoop doet leven' zingt Will Tura! 😇

De TV-gids is nog altijd niet aangepast en is dus nog altijd verkeerd. Dat corrigeren moet een moeilijke bedoening zijn. Wij kunnen dus nog altijd niet opnemen van de zender Fox, waarvoor we dan nog eens extra moeten betalen! 😠

Die verdomde TV-gids is nu al bijna 2 weken verkeerd en niemand bij Proximus die daar iets aan verandert??????

Nog maar eens: op de sites van Fox België zelf en Telenet staat hij wel correct, waarom dan niet bij jullie??? Wij kunnen daardoor niet opnemen en wij betalen er toch €10,99 extra voor!!!!!!! 😠😠😠

Ik heb de indruk dat de achterliggende dienst die daarvoor verantwoordelijk is, nog verlof is ! misschien reageert hier vandaag iemand van proximus zelf….

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb dit maandag doorgegeven en wacht samen met jullie op feedback.

Is dit een speciale dienst die zich daar mee bezig houdt bij Proximus zelf ?

Reputatie 7
Badge +4

Is dit een speciale dienst die zich daar mee bezig houdt bij Proximus zelf ?


dit is ons IDTV team en entertainment team

Hey, nu is de gids van Fox juist voor de dag zelf (vandaag), maar nog altijd niet voor de dagen daarna. Opnames plannen voor andere dagen blijft dus onmogelijk. 😪

Na een maand gaat het van kwaad naar erger met die TV-gids. Voor Fox is het voor een paar dagen ok, maar voor het weekend en daarna weer niet. Plus, zoals elders ook gezegd, is het nu ook verkeerd op andere zenders. Wat een knoeiboel. 🙄

Reputatie 7
Badge +3

@Covis 

dit wordt door EPG nog steeds onderzocht,

onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

26 dagen later toch nog maar eens melden dat die verdomde TV-gids van Fox nog altijd van geen kanten klopt. Voor de dag zelf is het ok, maar de dagen daarna slaat het nergens op en opnames programmeren is onmogelijk. Nogmaals: Fox maakt deel uit van een dure betalende optie, zeker voor Nederlandstaligen die sowieso al veel minder zenders in die optie hebben dan de Franstaligen, dus een beetje meer respect voor die klanten is hier zeker op zijn plaats.

Na meer dan een maand nog steeds niet in orde, dus ik heb mijn tv-optie Family Nl stopgezet. Om mij te ergeren hoef ik geen €10,99 te betalen, dat kan ook gratis. 😒

Reputatie 3

Ik heb dit probleem opgevolgd betreft dat tv gids  fox niet klopt doch ook met SCI en national geogra. Wild ,heb dit gisteren gemeld 07/12/2020 via tel.,vindt nu toch dat ze na zovele maanden met een afdoend antwoord en oplossing mogen komen ,moet toch op te lossen zijn?of vindt men dit niet belangrijk , men verliest klanten als men dit niet ernstig neemt.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb dit probleem opgevolgd betreft dat tv gids  fox niet klopt doch ook met SCI en national geogra. Wild ,heb dit gisteren gemeld 07/12/2020 via tel.,vindt nu toch dat ze na zovele maanden met een afdoend antwoord en oplossing mogen komen ,moet toch op te lossen zijn?of vindt men dit niet belangrijk , men verliest klanten als men dit niet ernstig neemt.


hi
onze excuses hiervoor
ik geef dit nogmaals door en vraag voor verdere update

Reputatie 1

Ik ben pas nieuwe klant omdat Telenet sommige  themazenders heeft afgeschaft.  Na nog geen week eigenlijk al een beetje spijt van... Neem ook veel op bij bovenvermelde zenders en hoop dat de problemen ondertussen  zijn opgelost…

Ook tot de vaststelling gekomen dat je op NatGeoWild geen serie kan opnemen, enkel afzonderlijke afleveringen. Heel vervelend… Ook hen replay (Wel bij Telenet)

Veel zaken zoals mogelijkheden overzicht (geplande) opnames, doorspoelen, tv gids 14 dagen,  replay 7 dagen,....mis ik toch.

Wel blij dat ik nu meer dan 2 programma's tegelijk kan opnemen.

Reputatie 3

Hallo tv gids FOX volledig verkeerd en dit tot zeker woensdag 17/03 2021 dit probleem lijkt niet op te lossen? duurt al terug vele weken ,nazicht en opvolging gewenst hoor.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb dit doorgespeeld naar de verantwoordelijken hiervoor met de vraag dit grondig na te kijken.

Reputatie 3

 3 dagen geleden dit probleem gemeld via Chat en kreeg een afdoend antwoord dat er  een probleem was er zo moeten aan gesleuteld worden  ,vandaag terug eens  betreft tv gids fox dat dit nog steeds niet in orde was ,maar dit probleem wordt nu op fox geschoven wel een andere medewerker die dit zegt dat omdat zij de verkeerde  tv gids geven alhoewel tv gids bij fox correct staat.Dus in hoever wordt dit nu opgevolgd ? want dit lost het probleem niet op het is er nog altijd:confounded::rage: .

Reageer