Vraag

Tv gids en uitzendingen komen niet overeen

  • 20 March 2020
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

Op verschillende zenders zijn andere films bezig dan in de gids aangekondigd staan…

In de gids staat bijvoorbeeld vanavond op VIER Pacific Rim maar daar is nu een Harry Potter film bezig.

Op ACHT is Live and let die bezig, maar daar staat Psycho in de gids…

Probleempje bij Proximus? 

 


5 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik ben reeds enkele keren klant geweest bij Belgacom/Proximus. Mij is het nu nog niet opgevallen, ik ben nu ook maar voor de 6 de maal terug klant; Maar Bij het oude Belgacom was dit ook regelmatig. Bij de afleveringen van de dingen des levens stond toen de weergave vermeld van 6 maand er voor. Ik heb dit toen gemeld aan Eva van Belgacom. Nu zie je hoe lang het geleden is; maar toen werden die berichten die wij sturen enkel door haar ontvangen, en nu is dit helemaal anders.

Reputatie 2
Badge

Misschien helpt dit ook, de snoer van de decoder uit de decoder trekken voor 15 sec. En er terug in steken. Of als er op die box één is om af te zetten mag dit ook. Trek desnoods de stekker van je modem ook eens uit het stopcontakt; Verder kan ik je niet helpen. Ik heb al bij 3 operators gezeten, en van iedereen leer je wat bij.

dit kan helpen als het updaten van de tvgids niet goed verlopen is op de decoder.

Reputatie 2
Badge

Dat zou bij Proximus ook moeten komen, dat men zoals bij Telenet het beeld syncroom kan laten lopen met de tekst. Dat is natuurlijk ook wel enkel aanwezig op hun laatste decoder. maar die ondertitels die dan te zijn waren bij die soap waren volgens Belgacom te wijten aan de soap zelf die verkeerde ondertitelingen doorgaf. Dit ging ook niet om één, maar dit ging over weken. En op de zender van Telenet was dit niet. want ik ben dit gaan chekken, zij woont immers naast mijn deur en ik moet daar niet eens voor buiten komen 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb dit aan ons TV team doorgegeven die de TV gids gaat uploaden. 

Bedankt voor de verwittiging. We zorgen er voor dat dit zo snel mogelijk inorde komt.

Reageer