Beantwoord

TV Gids Discovery Channel terug verkeerd sinds deze namiddag. Als je telefonisch het meld word je uitgescholden.

  • 1 June 2022
  • 6 reacties
  • 215 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

@HadewychT @AntonellaD TV gids van Discovery Channel loopt weer 2 uur voorop . Deze ochtend was het in orde. Blijkbaar na de automatische update van de TV gids die Proximus  deze namiddag doorvoerde om 17 uur weeral zelfde probleem, dat sinds 27 Mei 2022 bezig is. Kan het TV team van Proximus  dit niet eerst nakijken alvorens dit zo te updaten?  

En ik bel niet meer naar Proximus hiervoor want die personen van de externe cal centers zijn grof gebekt en weten niet waar ze over praten. Meestal haak ik gewoon in als bij een extern cal center terecht kom (je pikt ze er gewoon uit ze vragen direct je klantnummer, thuis adres gsm nummer en nu zelfs het Iban nummer van je bankrekening, omdat ik dit weigerde te geven  “mijn rekening nummer” was die dame al aan het roepen en tieren” , wat totaal niet nodig is) ik bespaar jullie de woorden , nu had ik na 23 minuten wachten geen zin om opnieuw te bellen. En bleef ik aan de lijn met een frustratie als resultaat. 

Het kan niet de bedoeling zijn dat je als klant wordt uitgescholden omdat je een probleem meld. En je duidelijk meld dat het ook op de www.pickx.be  verkeerd staat.

Ze kennen maar een ding decoder herstarten , modem herstarten dan nog niet in orde modem resetten en decoder resetten. Dan durft die grof gebekte dame me nog te zeggen dat ik ook mijn computer moet resetten. 

Die Hollanders op die externe cal centers die voor Proximus werken is 1pot nat . Telkens miserie als je bij hen terecht komt.  Brengt de reputatie van Proximus omlaag en levert gefrustreerde en ontevreden klant op.

En wat er echt over was is dat ik op neus kreeg dat ik maar moest opstappen bij Proximus als ik niet tevreden was met haar antwoord. De naam van die grof gebekte dame is Aisha als ik het goed verstaan heb. (Blijkbaar zou die beter op vakantie gaan en een kalmeer middel innemen. Zulke personen horen niet thuis in een cal center!!!)

Hopelijk word hier gevolg aangegeven door de verantwoordelijken bij Proximus voor de telefonische bijstand  via hun externe cal centers. Alsook het TV team dat hier duidelijk niet controleert of de data die word gebruikt voor de EPG /TV gids correct is.

Mvg, Patrick

 

 

icon

Beste antwoord door Pat52 7 July 2022, 00:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ook voor TLC staat de TV gids  nu 2 uur te vroeg.

Ik heb de contactpersoon bij Discovery Benelux op de hoogte gebracht over dit wederkerend probleem met de TV gids. Als ik antwoord heb zal ik het hier melden.

Misschien moet Proximus toch maar een medewerker inhuren en voor een TV scherm zetten om de TV gids te controleren. Zoals me eerder als een anekdote werd gemeld  ‘de klant kan toch niet verlangen dat wij een medewerker de ganse dag voor een TV scherm plaatsen om te controleren of de tv gids correct is.🤣😂’

Reputatie 7
Badge +3

Discovery Benelux gaat rechtstreeks contact opnemen met Proximus  over het probleem met de TV gids  . Hier het antwoord dat ik kreeg van Dunja 

 

Beste Patrick,

Ik kreeg inderdaad gister bericht dat het was opgelost, maar we gaan weer even contact met ze opnemen. Super vervelend dit! Maar heel fijn dat we via jou horen dat het niet werkt, we gaan er weer achteraan.

Groet,

Dunja 

 

Dunja 

Manager Communications & PR

+31 (0) 6 10 08 02 05

wbd.nl 

 

Warner Bros. Discovery

Reputatie 7
Badge +3

Proximus is dit nu een antwoord? 🙄🤔

Ik krijg na mijn klacht over de manier hoe ik gisteren behandelt werd voor de melding over de problemen met de TV gids voor Discovery Channel en LTC deze SMS.

Proximus Info

+32476124078

Proximus Info

20:04

Proximus-info: Beste klant, u hebt gisteren contact  gehad met onze technische dienst betreffende het tel / lijnnr 01xxxxxxx. Wij hopen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Hebt u nog vragen, surf naar www.proximus.be/hulp of bel ons op het gratis nummer 080022800.

 

Hulp voor particulieren

Internet instellen, MyProximus gebruiken of een andere vraag? Wij helpen je verder.

www.proximus.be

 

Wat is dit voor een dienstverlening?😫

Dit getuigd van NUL respect voor de klant!😠😱

En ondertussen is het probleem met de EPG (TV gids) voor Discovery Channel en LTC nog steeds niet in orde. Ondanks de belofte aan Discovery Benelux dat het deze avond in orde ging zijn.

Zo zie je maar , hoe Proximus klachten behandelt . Als het morgen niet in orde is dan vertrekt er een dossier naar de Ombudsdienst voor Telecom hierover.

 

Mvg,Patrick

 

Reputatie 7
Badge +3

Aangezien het nog steeds niet in orde is, heb ik het doorgestuurd naar de Ombudsdienst voor Telecom .

Ik zal dus niets meer communiceren , becommentariëren wat te maken heeft over de foutieve TV gids van Discovery Channel en LTC . Dit zolang de procedure loopt bij de Ombudsdienst voor Telecom.

Mvg, Patrick

Reputatie 7
Badge +3

UPDATE: Bij deze kan ik melden dat het dossier bij de Ombudsdienst voor Telecom is afgerond in een positieve en constructieve oplossing. 

Ter Info :  Het probleem met de TV gids was te wijten aan een vernieuwing van het systeem  hoe de meta data word verstuurd aan de externe partner van Proximus die de EPG (Tv gids) verzorgd. De tijdzone was niet correct (om het kort samen te vatten) waardoor de uitzenduren verkeerd stonden.

Ik kreeg ook bevestiging van Proximus dat problemen met de TV gids vanaf heden zeer strikt  zullen worden opgevolgd ,ook  betreuren ze bij Proximus dat het probleem met de TV gids voor Discovery Channel  en TLC ( i.v.b. met serie opnames) zolang heeft aangesleept. Dit wegens abnormale omstandigheden.

Verder wil ik de Proximus medewerkers actief op dit forum bedanken🙏 voor hun positieve feedback in dit dossier.

Ook bedankt aan Dunja van Discovery Benelux.

Bij deze wil ik dit topic afsluiten met een knipoog 😏naar Proximus .

Mvg, Patrick

Reputatie 7
Badge +5

@Pat52 Bedankt om deze feedback te bezorgen! We doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Laat het ons daarom ook zeker weten als er zich nogmaals problemen zouden voor doen. 😉