Vraag

TV Gids

  • 5 January 2022
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ook op de TV zelf kan ik niets plannen voor volgende dinsdag. En het juist antwoord is NIET om nog eens te herstarten.

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@PaulBonnyns Je ziet in het overzicht dat het vorige programma van 10 tot 19.08u loopt terwijl op de andere zenders voor die uren afzonderlijke programma’s geprogrammeerd. Na 19u zal je niet meer kunnen programmeren omdat dat dan meer dan 7 dagen was na het tijdstip dat je opname wilde plannen. Op een later tijdstip, of de volgende dag zouden die programma’s dan wel zichtbaar moeten zijn. Dan kan je ze ook opnemen. 

Ter info: het juiste antwoord om nog eens te herstarten (of resetten) heeft pas zin, indien je op de proximus pickx app (of op de webversie = www.pickx.be wel vaststelt dat het daar in orde is)

Reputatie 3
Badge +1

In mijn bericht was er een screenshot van de website.

Ik persoonlijk moest ik in dit geval zijn, zou ik zelfs alles resetten alleen al omdat ik gewoon wil uitsluiten dat het maar iets zou kunnen te maken met synchroniseren. Maar zoals ik al zo dikwijls gezegd heb dat moet iedereen maar voor zijn eigen uitmaken en moet zeker mijn raad niet volgen.

De proximus forummedewerkers weten mss wel of het een gekend probleem is, maar daarvoor moeten ze eerst hier de draad opnemen.

Reputatie 3
Badge +1

Ok. Bedankt.

Reageer