Vraag

TV gids

  • 31 October 2021
  • 18 reacties
  • 289 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Op dit moment (31/10/2021 7u54) klopt de tv gids van Een niet voor 1/11/2021.


18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Is een algemene fout/probleem in de TV gids , Proximus is op de hoogte.

Maar het is niet zeker dat het tegen maandag in orde komt. ( wegens vandaag zondag en feestdag op 1 November bevoegde dienst werkt niet). 

Er ging nu een escalatie aangemaakt worden via een expert van Proximus. Dit kreeg ik als antwoord van een proximus medewerker ( gisteren namiddag). Momenteel staat er journaallus van 7.50 uur tot 22.55 uur in de EPG (TV gids) van EEN Door deze fout in de TV gids ontbreken alle andere programma's  en zullen geplande opnames vestoord zijn.

Hieronder de programma’s voor zender EEN op 1 November 2021

 

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt. En ik dacht dat ze bij proximus 24/7 beschikbaar zijn. 

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt. En ik dacht dat ze bij proximus 24/7 beschikbaar zijn. 

De dienst die de TV gids levert voor Proximus is een externe firma vernam ik van een Proximus medewerker , (TIVO Luxembourg externe firma die ons de EPG levert via Proximus Luxembourg SA).

Proximus kan het enkel doorgeven aan hen maar deze werken niet op zondag en feestdagen.

Reputatie 3
Badge +1

Daarnet geprobeerd via 0800 ... van Proximus. Na 18 minuten wachten werd ik door een onbeschofte Hollandse hufter neergelegd. Bij een nieuwe poging heb ik na 20 minuten wachten opgegeven. Proficiat Proximus voor uw geweldige dienstverlening. 

Reputatie 5
Badge +2

ik heb al problemen gehad met de tv gids, maar die lijken allemaal toch redelijk opgelost te worden, maar hetgeen zich nu voordoet vind ik toch niet normaal, en dan nog op een feestdag

ik kan me voorstellen dat er soms fouten in zitten die dan rechtgezet moeten worden, maar de mensen nu op de 1 november opscheppen met een uurregeling te geven van wat te zien zal zijn op één vind ik toch onaanvaardbaar, ja kan natuurlijk naar die programma’s kijken als je op het juiste uur afstemt op één maar opnemen is al helemaal uitgesloten

ik neem meestal thuis en cheyenne en lola op de maandag dus dit zal al helemaal niet kunnen

ik vind dat je toch 24 op 24 iemand zou moeten kunnen contacteren als er problemen zijn, iedereen betaald toch daarvoor, dus een goede dienstverlening is toch ook gewenst

hopelijk wordt het een dezer uren opgelost zodat iedereen op gelijk welke manier waarvoor men betaald kan kijken naar één

anders wel tevreden over proximus maar dit is toch onaanvaardbaar

natuurlijk zal dat wel geen probleem geven om de programma’s live op één te volgen, maar opnemen enz dat is natuurlijk wat anders

TBI: TV-gids | één.be (een.be)  ||   Tv gids (01/11/2021)

Reputatie 7
Badge +3

Je kan het ook bekijken via  VRT NU op Laptop, App in de smartphone en ook via de  V7 decoder van proximus  via de VRT Nu app ( sinds vorige maand beschikbaar  op de V7 decoder via de Google Play functie te downloaden naar je decoder). Is een nood oplossing mocht de TV gids morgen nog niet in orde zijn.  Je dient wel een account aan te maken op VRT Nu = volledig gratis.

Cheyenne en Lola kan je nu reeds bekijken via VRT Nu via deze link Cheyenne et Lola | VRT NU

Thuis kan je via VRT Nu herbekijken de dag na de aflevering via deze link Thuis | VRT NU , of live via VRT Nu via deze link Live kijken naar Eén, Canvas of Ketnet | VRT NU   

 

Reputatie 5
Badge +2

ik weet wel dat je al die mogelijkheden hebt, maar als je betaald bij proximus verwacht je toch dat het in orde is en je daar alles kan doen waar je voor betaald

op een laptop kijken is toch niet zo leuk als op een grotere TV

VRT NU casten op je groot TV scherm via een chromecast HDMI dongle kan ook als je geen V7 decoder hebt of via Apple TV box is ook een mogelijkheid, enfin het maar een kwestie dat je uw plan kunt trekken hiermee in geval van nood en akkoord beter dat je al die omwegen niet moet volgen... 

 VRT Nu app op de V7 decoder via de Google Play 

En voor andere zenders zoals VTM enz… kan dit dan nog niet op de Android decoder? 

 

Reputatie 7
Badge +3

 VRT Nu app op de V7 decoder via de Google Play 

En voor andere zenders zoals VTM enz… kan dit dan nog niet op de Android decoder? 

 

VTM GO en Streamz zijn ook beschikbaar op de Android decoder. Verder ook nog RTL, ARTE, ZDF en RTBF 

Reputatie 5
Badge +2

alles goed en wel dat er alternatieven voorgesteld worden, maar eigenlijk moet proximus het oorspronkelijke probleem kunnen oplossen dag en nacht 

maar toch dank aan iedereen die voorstellen doet, soms kun je die natuurlijk wel gebruiken, daarvoor dank, zonder natuurlijk te vergeten dat proximus haar werk moet doen

Reputatie 1
Badge

ik heb al problemen gehad met de tv gids, maar die lijken allemaal toch redelijk opgelost te worden, maar hetgeen zich nu voordoet vind ik toch niet normaal, en dan nog op een feestdag

ik kan me voorstellen dat er soms fouten in zitten die dan rechtgezet moeten worden, maar de mensen nu op de 1 november opscheppen met een uurregeling te geven van wat te zien zal zijn op één vind ik toch onaanvaardbaar, ja kan natuurlijk naar die programma’s kijken als je op het juiste uur afstemt op één maar opnemen is al helemaal uitgesloten

ik neem meestal thuis en cheyenne en lola op de maandag dus dit zal al helemaal niet kunnen

ik vind dat je toch 24 op 24 iemand zou moeten kunnen contacteren als er problemen zijn, iedereen betaald toch daarvoor, dus een goede dienstverlening is toch ook gewenst

hopelijk wordt het een dezer uren opgelost zodat iedereen op gelijk welke manier waarvoor men betaald kan kijken naar één

anders wel tevreden over proximus maar dit is toch onaanvaardbaar

die kleine problemen met die gis los je normaal binnen de minuut op want zelfs ik krijg ze nog regelmatig voor. Voor de rest moet ik over heel die box niet klagen, al heb ik liever dat  Proximus eens niet in het stenentijdperk blijft leven en stilaan werk gaat maken aan de voor uitgang. want op 20 jaar staan we nog even ver. Die gids los je gewoon op door enkele sec. Knop in en uit te drukken op het toestel, en als de dag verkeerd staat kan je die gemakkelijk verzetten met de pijltjes toets bovenaan.

Reputatie 5
Badge +2

het probleem met de tv gids voor één vandaag is bij iedereen , niet alleen bij mij en ook in pickx

hoger kan je zien dat ze zelfs al de uitzendingen hebbe medegedeeld

Zelfs de tv gids voor kanaal voor hun eigen kanaal 500 Pickx live klopte gisteren langs geen kanten.
De veldrit in Overijse stond geprogrammeerd van 14u15 tot 17u30.
De wedstrijd voor de dames was echter al gestart om 13u40 met als gevolg dat bij het inschakelen de wedstrijd al 35 min. aan de gang was.
 

Reputatie 7
Badge +3

Ik kreeg net de melding van Proximus dat het probleem verholpen is. 

"De TV gids is aangepast/gecorrigeerd voor de zender Eén.

Indien je nog geen correcte weergave hebt, decoder even herstarten." 

In ieder geval op De tv-gids voor al je zenders is nu gratis beschikbaar - Proximus Pickx is het nog niet in orde op de decoder kan ik nu niet testen.

Edit: na thuiskomst eens op decoder gekeken en alles is daar wel OK

Edit 2: is dan later ook voor De tv-gids voor al je zenders is nu gratis beschikbaar - Proximus Pickx ook in orde gekomen.

Reputatie 1
Badge

het probleem met de tv gids voor één vandaag is bij iedereen , niet alleen bij mij en ook in pickx

hoger kan je zien dat ze zelfs al de uitzendingen hebbe medegedeeld

Het is ook niet omdat ik op mijn 10 de een kanker gezwel in mijn hoofd heb gehad, geen 2 ogen meer heb. Ik kan nu op 54 jarige leeftijd nog perfect lezen, maar ik ben nog maar amper 3 maand klant, maar weet wel dat die ontvanger nog niet lang bestaat. En ik zei ook hier of op een andere plaats dat er een verschil bestaat met boxen van hier en Telenet of Orange. Dus geef ze hier eerst de tijd alvorens al die bugs er uit zijn, want die heb je al zo lang Belgacom bestaat. Dit door de redenen die ik juist opgaf, of ga anders naar een ander, want daar kent men het woord bugs niet. Zo simpel is dit.

Reageer