Vraag

TV gids

  • 30 October 2021
  • 9 reacties
  • 127 Bekeken

Vandaag 30/10/2021 is nog  geen TV-gids van 1 te zien voor maandag 01/11/2021

En dit enkel voor 1 denk ik.


9 reacties

in ieder geval op De tv-gids voor al je zenders is nu gratis beschikbaar - Proximus Pickx is het nog niet in orde op de decoder kan ik nu niet testen.

Edit: na thuiskomst eens op decoder gekeken en alles is daar wel OK, via pickx-app/webversie niet.

Edit 2: is dan later ook voor De tv-gids voor al je zenders is nu gratis beschikbaar - Proximus Pickx ook in orde gekomen .

Reputatie 7
Badge +3

Ik kreeg net de melding van Proximus dat het probleem verholpen is. 

"De TV gids is aangepast/gecorrigeerd voor de zender Eén.

Indien je nog geen correcte weergave hebt, decoder even herstarten." 

Reputatie 7
Badge +3

Momenteel staat er journaallus van 7.50 uur tot 22.55 uur in de EPG (TV gids) van EEN voor 1 November 2021.

 

Door deze fout in de TV gids ontbreken alle andere programma's  en zullen geplande opnames vestoord zijn. Het is niet zeker dat het tegen maandag in orde komt. ( wegens vandaag zondag en feestdag op1November , bevoegde dienst werkt niet). 

 

Hieronder de programma’s voor zender EEN op 1 November 2021

 

 

Serieopname is niet te zien in geplande opnames; wat zal gebeuren op 01/11/2021 weet ik niet.

Proximus moet gewoon gids volledig maken voor 1

Ok bedankt voor de feedback, ik dacht dat je bedoelde in je vorig bericht dat  de TV-gids via app wel in orde was en daarom mijn vraag of je ook dan programma’s kon opnemen

Gedurende dag en avond geen programmas

 

zeker? In de app zie ik er wel een

FYI: TV-gids | één.be (een.be)  ||   Tv gids (01/11/2021)

kun je dan nog opnames programmeren, via de app of webversie?

Reputatie 7
Badge +3

Is een algemene fout/probleem in de TV gids , Proximus is op de hoogte.

Maar het is niet zeker dat het tegen maandag in orde komt. ( wegens morgen zondag en feestdag op 1 November bevoegde dienst werk niet). 

Er ging nu een escalatie aangemaakt worden via een expert van Proximus. Dit kreeg ik als antwoord van een proximus medewerker. (momenteel staat er journaallus van 7.50 uur tot 22.55 uur in de EPG van EEN)

 

zeker? In de app zie ik er wel een

Reageer