Vandaag 30/10/2021 is nog geen TV-gids van 1 te zien voor maandag 01/11/2021
En dit enkel voor 1 denk ik.
Vandaag 30/10/2021 is nog geen TV-gids van 1 te zien voor maandag 01/11/2021
En dit enkel voor 1 denk ik.
in ieder geval op De tv-gids voor al je zenders is nu gratis beschikbaar - Proximus Pickx is het nog niet in orde op de decoder kan ik nu niet testen.
Edit: na thuiskomst eens op decoder gekeken en alles is daar wel OK, via pickx-app/webversie niet.
Edit 2: is dan later ook voor De tv-gids voor al je zenders is nu gratis beschikbaar - Proximus Pickx ook in orde gekomen .
Ik kreeg net de melding van Proximus dat het probleem verholpen is.
"De TV gids is aangepast/gecorrigeerd voor de zender Eén.
Indien je nog geen correcte weergave hebt, decoder even herstarten."
Serieopname is niet te zien in geplande opnames; wat zal gebeuren op 01/11/2021 weet ik niet.
Proximus moet gewoon gids volledig maken voor 1
Ok bedankt voor de feedback, ik dacht dat je bedoelde in je vorig bericht dat de TV-gids via app wel in orde was en daarom mijn vraag of je ook dan programma’s kon opnemen
zeker? In de app zie ik er wel een
FYI: TV-gids | één.be (een.be) || Tv gids (01/11/2021)
kun je dan nog opnames programmeren, via de app of webversie?
Is een algemene fout/probleem in de TV gids , Proximus is op de hoogte.
Maar het is niet zeker dat het tegen maandag in orde komt. ( wegens morgen zondag en feestdag op 1 November bevoegde dienst werk niet).
Er ging nu een escalatie aangemaakt worden via een expert van Proximus. Dit kreeg ik als antwoord van een proximus medewerker. (momenteel staat er journaallus van 7.50 uur tot 22.55 uur in de EPG van EEN)
zeker? In de app zie ik er wel een
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.