Beantwoord

TV gids

  • 18 januari 2018
  • 8 reacties
  • 634 Bekeken

Onze tv gids is verdwenen... Weet iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Martin 18 januari 2018, 22:16

zet eens de decoder effen zonder stroom
Bekijk origineel

8 reacties

zet eens de decoder effen zonder stroom
Beste
Heb dezelfde vraag ook al gesteld,nergens een antwoord te bespeuren. Al 4dagen zonder tv gids...Bovendien ook van de "gratis zenders" niets te bespeuren. Enige advies gevonden is decoder herstarten of resetten,maar dat helpt niet,integendeel, soms zelfs tot 15 minuten of meer alvorens er weer enige beeld of klank weerkomt.
Nog geen enkele reactie gezien van een proximus medewerker. Je zou denken dat dit forum toch bekeken wordt door proximus medewerkers... heb de indruk van niet...
En als je niet over facebook of twitter beschikt,dan val je precies uit de boot bij proximus,want de helpdesk blijft onbereikbaar,tenzij je misschien uren met de telefoon aan je oor blijft hangen...en dan nog,al verschillende reacties gezien van mensen die dan dewoon gedisconnecteerd worden...allemaal niet erg bevorderlijk voor klantenbinding.. maar ‘t is nu toch tijd om te gaan slapen, dus hopelijk morgen beter zeker?
Al bent u nu hiermee niet geholpen: slaapwel!
Oh, en ook stroom afzetten en twintig tellen wachten om te herstarten al meermaals geprobeerd...helaas geen soelaas
Ik heb de decoder uitgezet en alles uit het stopcontact gehaald. Nu is onze tv-gids is terug, en ook het M&S-kanaal is nu beschikbaar.
@Martin: Bedankt voor de tip!
Veel M&S kijkplezier 😉
Reputatie 6
Badge +4
Hoi vvl2016,

Is alles in orde nu?

mvg, Jean-Paul
Reputatie 6
Badge +4
Goed om te horen Iisef!

En ook bedankt aan Martin, driewerf zelfs! gr JP
graag gedaan Jean-Paul 😉

Reageer