Vraag

Tv en internet problemen

  • 7 January 2021
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 1

goedemiddag, 

ik heb al vele malen gevraagd om een oplossing voor de storingen op tv..

telkens men mij een oplossing aanbied is dit goed en leuk want ‘eindelijk van die storing verlost’ 

maar dan een paar dagen later, in het beste geval enkele weken, dan begint het opnieuw.

zoals vorige week is er een oplossing voorgesteld en uitgevoerd, men heeft de tv frequentie 

‘veranderd’ of ‘aangepast’  en dit voor de 3de maal(als ik mij niet vergis) en ja idd het was prima

had zelfs de indruk dat ik beter beeld had.

maar helaas, we zijn vandaag donderdag 7/01/2021 en sinds zondag is het probleem er terug,

stilstaand beeld, kleurenbalk en dan geen beeld meer met de vermelding, “Geen verbinding”..

Nu is het zo dat dit probleem al aansleept sinds begin 2020..men kan dus NIET zeggen dat ik

Geen Geduld heb..

MAAR nu is er ook een probleem met internet, wat ik voordien Niet had, 

ik krijg een melding van, internet verbroken, en een balkje waarin staat “ probeer opnieuw” 

Gaat dit ook zo zijn zoals de tv problemen, meer dan een jaar problemen hebben?

Met dank voor het antwoord.

A.Engelen


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Mr.Engelen 

Ik stel vast dat je zal gecontacteerd worden door het high care team. Men zal je storing persoonlijk ter harte nemen en zorgen voor opvolging nadien.

 

Geert

Reputatie 4
Badge +1

Bij mij was er enkele jaren ook zo’n probleem. Decododer en modem paar keer vernieuwd, binnen installatie gecontroleerd en alle denkbare oplossingen  geprobeerd en na een half jaar ontdekte ze dat het aan een buitenkast van PX lag .

Reputatie 2
Badge

Oei al 1 jaar …. bij mij sinds 5/01/2021 - one SSID vorige keer afgezet en dat heeft lang geholpen.

Geen idee wat er nu moet gebeuren maar ik ga geen jaar wachten op een oplossing … Als ik vanavond nog problemen heb met internet dat weg valt bel ik morgen de klantendienst

Reputatie 2
Badge

Ik kreeg zojuist melding van Proximus:
 

Antwoord op Proximus forum ivm vraag problemen internet: 

@Alex_015 Ik heb je lijn nagekeken en die is niet in orde. Ik zal hiervoor een technieker ter plaatse sturen morgen tussen 9 en 13u. De technieker zal u nog contacteren als hij onderweg is. Als deze afspraak u niet past kan u ze veranderen via My Proximus of via 080022700.

  • Deze service kan ik alleen maar appreciëren - hopelijk kan men het morgen oplossen.

    Zie: 

     

Reageer