Sinds vorige week geen tv meer, wél internet.
Proximus opgebeld en na een half uur wachten een technieker aan de lijn gekregen. Die liet me uitvoeren wat ikzelf reeds ondernomen had, namelijk: alles heropstarten en resetten. Hij beloofde me na een kwartier terug op te bellen om te weten wat het resultaat was van deze reset. Na een kwartier kreeg ik inderdaad telefoon van een vriendelijke dame die me vroeg wat ze voor me kon doen. Na mijn probleem opnieuw voorgelegd te hebben zou ze me doorverbinden met een technieker, maar dat kon wel even duren want het was druk op dat moment. Ik weigerde deze doorschakeling (omdat ik naar mijn werk moest vertrekken -we waren ondertussen reeds een klein uurtje verder- en ik geen zin had om mijn probleem nóg een keer voor te leggen). Met enige wanhoop in de stem beloofde ze me dan maar een nieuwe decoder op te sturen.
Dat is intussen twee dagen geleden, maar nog steeds geen decoder ontvangen (vermoed trouwens dat het probleem niet bij de decoder zit, want we hebben er twee in gebruik in huis en ze werken allebei niet meer).
Ik denk er over om mijn 25-jarig Belgacom/Proximus-klantenschap misschien toch maar eens naar een andere provider over te gooien, enige suggestie?
Alvast bedankt!