Tv box v7

  • 19 January 2023
  • 0 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb sinds kort een V7 tv box. En er zijn een paar ouderen in mijn kennissen die ook een V7 hebben. 

Ik heb het toestel uitgebreid getest. Dit zijn mijn resultaten van mijn test. 

Ik kijk naar Buurtpolitie vtm. Ik wil daar graag de ondertiteling opzetten, maar als ik op knop SUB klik gebeurd er niks. Als ik op de knop onder de ok druk, krijg ik wel meestal de menu om ondertiteling te zien. Veel ouderen in mijn familie hebben ook problemen met de te kleine teksten in de menu. Rode achtergrond met kleine witte letters, is heel slecht leesbaar.

In de installatie krijg je ook vragen voor Google, wat heel verwarrend is. 

Voor mij mogen die grote foto's wat kleiner in het voordeel van uitleg van de opnames. 

Als ik naar een opname wil kijken, zie ik heel slecht op waar ik nu sta.

Je moet bijna universiteit gedaan hebben om dit toestel te kunnen gebruiken. Bijgevolg bellen die oudere familieleden nu allemaal naar mij, want de handleiding vermeld niks over Google, die ik in de loop van de installatie gebruik. 

Het zou handig zijn als er een uitgebreid document zijn, waar alles op terug te vinden is. 

 

Voor mij zou de zichtbaarheid van de teksten beter zijn en de grote van die foto's mag kleiner zijn in het voordeel van grotere teksten en betere info over de aflevering hebben.

Dit zijn de dingen die ik graag zie. Uitleg over de inhoud van de aflevering, nummer en naam van die aflevering.

Bedankt om die info goed te gebruiken 


0 reacties

Geen reactie

Reageer