Vraag

TV Box

  • 30 September 2022
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb 3 Decoders. 1 van deze decoders is onlangs vervangen door de nieuwe TV Box. De andere niet.

Bij de oude decoders kon je in de rubriek “laatste kans” de opgenomen programma’s zien die binnen een paar dagen zouden worden verwijderd. Op de nieuwe TV Box heb ik die mogelijkheid niet. Of ik zou alle opgenomen programma’s moeten nagaan. Bij mij zijn dat er rond de 80. Dus niet te doen.
Een bijkomend probleem is dat wanneer ik een opgenomen programma verwijder op mijn nieuwe TV Box deze wel zichtbaar blijven op de andere 2 decoders. Deze worden dus niet automatisch verwijderd. Ik kan ze ook niet handmatig verwijderen. Als ik op verwijderen klik, dan blijft het gewoon staan in de lijst. Je kan op de 2 decoders overigens geen enkel programma verwijderen evenals je niet de omschrijving kan zien waar het programma over gaat.


2 reacties

Aanvulling op mijn vorig bericht.
Omdat mijn oude decoders vollopen met programma’s die je niet kan verwijderen, kan je ook niet meer kijken naar opgenomen programma’s die wel staan op de TV Box.
Mensen van Proximus. Waar is de verbetering? En wanneer kan ik een reactie verwachten?

Reputatie 7
Badge +5

@lucky57 Ik raad je aan om zowel modem als decoders eens te herstarten in de juiste volgorde. Dwz eerst alles uitschakelen, de modem terug aanzetten en van zodra deze terug verbinding heeft mag je de decoders terug aanzetten. Als het om een syncronisatie fout gaat, wat ik vermoed, is dat hierna opgelost.

Reageer