Beantwoord

TV app stopt na aanklikken van een stream

  • 16 February 2019
  • 15 reacties
  • 344 Bekeken

Na update naar 4.0.16 kan ik geen stream meer aanklikken, ongeacht of ik het uit de rubriek 'Nu op tv', 'Mijn opnames' of via de tv-gids probeer. Merkwaardig ook: als ik via de app het feedback formulier probeer te versturen krijg ik de melding 'Je bent offline, connecteer met een netwerk.' terwijl ik gewoon op mijn eigen WiFi actief ben (mobiel staat ook aan).
Android tablet 4.4.2
Gekend probleem/oplossing?
icon

Beste antwoord door SamuelD 1 March 2019, 11:09

Bekijk origineel

15 reacties

Louter ter info: toch zeker geen algemeen probleem want bij mij werkt het zonder probleem met versie 4.0.16
Bedankt Martin. Dan probeer ik de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren.
Heeft helaas niets verholpen, steeds exact dezelfde symptomen.
stuur hen anders een Privébericht (klik hier) indien ze hier niet reageren van het prox team uit en je kunt er ook de link naar je post hier meesturen, namelijk:
>
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/tv-app-stopt-na-aanklikken-van-een-stream-46901/index1.html
Bedankt Martin. Zojuist doorgestuurd.

Weet u of het nog mogelijk is om de vorige versie van de TV app terug te installeren (deze werkte immers perfect). En zo ja, hoe?
Reputatie 7
Badge +4
Hey Geert, kan je eens testen als je enkel verbonden bent met de wifi en je mobiel internet is uitgeschakeld. Groetjes Thierry
Hallo Thierry,
Test uitgevoerd met enkel WiFi alsook met enkel mobiel. Helaas geen verschil.
Hoi

hier zelfde probleem. sinds de update werkt de app niet meer op onze Samsung tablet (android versie 4.4.2) - proximus app versie (4.16.0). ik heb de App al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dit helpt niet.
De app opent, en zodra je naar iets wilt kijken en je erop klikt sluit de app met de volgende boodschap " proximus tv app is gestopt".

en als ik feedback wil sturen via de app, dan krijg ik eveneens de boodschap dat ik offline ben (heb dit al via 4G, wifi 5.0 en wifi 2.4 en via connectie hotspot geprobeerd)
Reputatie 7
Badge +4
We hebben dit zonet doorgegeven aan de dienst die instaat voor de TV app. We koppelen terug van zodra we meer nieuws hebben.
bedankt
Reputatie 7
Badge +4
We hebben de oorzaak van het probleem gevonden en de fix zal met de volgende release worden toegepast.
OK, bedankt Samuel!
Dan zijn we in blijde verwachting ?
Hoi
hebben jullie al een idee wanneer de update zal verschijnen? Hier wordt veel via de tablet gekeken....
Reputatie 7
Badge +4
Dit zou normaal gezien tegen het eind van volgende week moeten beschikbaar zijn.
Inderdaad, na de update werkt de app opnieuw normaal. Bedankt! ☺

Reageer