Beantwoord

TV app en TV website werken niet!

  • 19 December 2017
  • 11 reacties
  • 209 Bekeken

Recent Proximus Tuttimus klant, alles aangevinkt.

TV, Internet en GSM oke, maar TV app op Android en TV website via Chrome op iMac werken niet! Telkens verwijzing naar MyProximus om me daarop te abonneren!
Proximus-winkel bezocht -- lang in de wacht!- heeeel lang in de wacht!- men zou wat resetten en na een half uur zou het moeten werken .... nee dus!

Wat nazoeken op dit forum toont aan dat het sinds een tijd al een gekend probleem is.

Los het op, of haal de optie weg en compenseer uw klanten! Dit lijkt op klantenmisleiding!

Had ik toch voor Telenet moeten kiezen?
icon

Beste antwoord door GeertC 25 January 2018, 14:37

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Janjacobs,

Ik heb de nodige aanpassingen gedaan op je lijn, het zou moeten werken nu.

Groeten
Eindelijk! Waarom gebeurt het niet meteen goed? Toch bedankt!😀
Reputatie 7
Badge +4
Excuses daarvoor, normaal gebeurd dat allemaal automatisch, maar soms moeten we hier jammer genoeg zelf eens in tussenkomen ;-)

Graag gedaan alleszins en prettige feesten!
Beste, ik heb hetzelfde probleem. Ondertussen al een prive gesprek gestart maar geen antwoord. Kan iemand hier aub zo snel mogelijk gevolg aan geven? Bedankt!
Ter info: ik ben wel niet zeker van wat ik nu ga zeggen, maar ik heb wel de indruk dat als je een nieuwe topic opent je meer kans hebt dat er gereageerd wordt, en ik veronderstel omdat dit is omdat deze topic reeds aangevinkt staat voor opgelost, en als je nieuwe topic opstart staat die als onopgelost en veronderstel ik dat de prox medewerkers naar deze eerst kijken enfin dat is wat ik denk :!!!:
Ok en bedankt voor info!
TV, Internet en GSM oke, maar TV app op IOS en TV website via Chrome op iMac werken niet!

Kunnen jullie dat eens nakijken?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sara, wij zien ze hier wel actief staan en dat je de app hebt geactiveerd op een Ipad en iphone. Wat krijg je als je ze wil gebruiken?
Beste,

wij kampen met exact hetzelfde probleem! Zowel op Macbook, als op Ipad, als op Iphone kan ik geen proximusTV kijken . Noch via de app, noch via de website!! We blijven de vermelding krijgen dat we daarvoor geabonneerd moeten zijn via myproximus!
Ook wij hebben reeds contact gehad met proximus, waarbij ze ons vertelden dat ze onze account zouden resetten, maar tot op heden kunnen we nog steeds geen tv kijken via andere schermen dan onze TV.

Kan dit nog eens degelijk bekeken worden voor ons aub?

Recent Proximus Tuttimus klant, alles aangevinkt.

TV, Internet en GSM oke, maar TV app op Android en TV website via Chrome op iMac werken niet! Telkens verwijzing naar MyProximus om me daarop te abonneren!


Proximus-winkel bezocht -- lang in de wacht!- heeeel lang in de wacht!- men zou wat resetten en na een half uur zou het moeten werken .... nee dus!

Wat nazoeken op dit forum toont aan dat het sinds een tijd al een gekend probleem is.

Los het op, of haal de optie weg en compenseer uw klanten! Dit lijkt op klantenmisleiding!

Had ik toch voor Telenet moeten kiezen?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Anja, we hebben je profiel nagekeken, alles is in orde nu. Groeten Geert
Waarvoor dank! Ik had gisteren inderdaad telefonisch contact met een vriendelijke vrouw die ons probleem aan een expert doorgegeven had. Nu werkt alles prima!
Merci

Reageer