Beantwoord

TV app

  • 21 December 2017
  • 29 reacties
  • 704 Bekeken

Heb gisteren de proximus tv app gedownload maar kan niet inloggen. Deze start telkens te laden en springt dan terug naar het inlogscherm.
icon

Beste antwoord door ElsJ 23 December 2017, 16:01

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hellen, bezorg je ons even de gegevens die je gebruikt (of minstens de gebruikersnaam) via privébericht, zodat we het verder voor je kunnen nakijken?
Beste,

Ik spreek in naam van mijn vader, hij geraakt niet op de tv-app van proximus. We kunnen inloggen maar daarna komt altijd een driehoek met uitroepteken en 'Oeps, er ging iets verkeerd', en dit telkens opnieuw.

Ik heb het zelf ook al geprobeerd met mijn eigen gsm en hetzelfde probleem maar ik dacht dat dit lag aan het feit dat ikzelf geen abonnement heb op tv. Mijn vader heeft dat wel...
Reputatie 7
Badge +4
Barbara Lezy, ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Barbara Lezy, ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.Barbara Lezy, ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.

Ok dankuwel, hopelijk kan het opgelost worden!

Reageer