Beantwoord

TV All sports


Reputatie 4
Badge +2
Beste
Ik moet nu eens min ontevredenheid uiten over de kantendienst
ik heb twee jaar geleden per telefoon de toestemming gekregen
om all sports gratis als bonus te krijgen voor de rest van mijn leven
nu men mij heeft verplicht om een nieuw pack Familus te nemen heeft men zonder ook maar enige verwittiging dat voordeel afgenomen;
kan iemand van jullie mij uitleggen waarom dat is gebeurd
mvg jan
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 April 2019, 16:49

Bekijk origineel

12 reacties

Hey Jan
Ik had gereageerd hoor. :)
om het te kunnen nakijken, heb ik gegevens nodig.
Kan je mij die doorsturen? Of jouw profiel aanvullen?
groetjes Samantha
Hallo Jan,
Zou het mogleijk zijn je klantgegevens door te sturen via Privé bericht of ze in te vullen op je profiel?
Dan kan ik nakijken wat er gebeurt.
Groetjes Samantha
Beste Samantha ik denk dat ze u niet goed ingelicht maar dat neem ik u niet kwalijk
maar ik heb dat in eer en geweten gekregen voor de rest van mijn leven
kent u een dienst bij Proximus die tracht mensen te overhalen om te bliven als zij willen overstappen naar de concurentie
wel iemand van die dienst heeft mij dat toegezegd en dat was dus niet een technisch manquement
Met Vriedelijke groeten
van een 87 jarige ongoochelde man x


Dat is de informatie dat ik doorkreeg van onze dienst promoties.
Is dat niet de informatie dat u toenertijd kreeg, dan heeft de persoon die u toen gesproken hebt, een promotie dat niet bestaat geregeld door de einddatum te verwijderen.
De promotie was normaal maar 1 maand geldig.
Gezien de originele promotie niet meer bestaat of compatibel is met de huidige packs, is er geen mogelijkheid deze opnieuw toe te kennen. 😞
Reputatie 4
Badge +2
Ik ga hier niets meer over vragen beste Samantha maar ik ga xel ontgoocheld zijn en mijn all sports ergens zien te halen
bedankt nog voor alle moeite

Oh ja op 26 Maart heb ik een happy house bezoek gehad; die man is hier een half uur geweest en heeft hier niks van de problemen die ik toen kunnen oplossen die heb k samen met het forum opgelost waarvoor mijn dank
nog fijne avond verder x
Beste Jan
Ik heb dit laten nakijken door onze promotie teams en volgende informatie konden ze mij doorgeven.
De promotie dat op jouw bundel liep, was een promotie dat eigenlijk maar geldig was voor 1 maand.
Bij het activeren verscheen geen einddatum en de agent gaf u daarom door dat deze zou blijven lopen.
Maar helaas was dit een technisch mankement en kreeg u de promotie onbedoeld al die tijd.
Door de veranderingen in uw pack, werd dan ook de technische fout rechtgezet en werd de promotie automatisch gedeactiveerd.

groetjes Samantha
Meteoblue
De promotie waarvan Jan genoot is dus geen bestaande promotie en kan niet worden geactiveerd.
Helaas kan jij daar dus niet van genieten.
Groetjes
Samantha
Reputatie 4
Badge +2
heb drie jaar geleden All sports gekregen voor de rest van mijn leven ; dat is me nu afgenomen zonder enige verwittiging maar nadat ik een nieuw pack moest nemen ; heb dat hier gistren ook gevraagd maar krijg geen antwoord
Reputatie 4
Badge +2
Klantennummer 1*******
pack moeten vernieuwen Familus
mail jan.roelants@proximus. be
Heb all sports gratis gekregen op mijn oud Pack en nu zegt men dat het niet meer kan in Familus
ben zeer ontevreden en wacht op
mr Swijssen
mvg
Reputatie 2
Badge
h
Hoeveel jaar is het nu geleden 2-3 of 1 jaar want het kan zijn dat ik ook voor heel mijn leven gratis dat abonnement krijg als ik aan dezelfde voorwaarde voldoe als jij? Ik weet niet of er ooit een actie is geweest. En mijn contract is opgemaakt door iemand buiten Proximus zelf.
Reputatie 4
Badge +2
Meteoblue ben een man van 87 en ik hoef tegen u znder echte naam mij niet te verantwoorden
zeg mijw echte naam en ik zal je van antwoord dienen
mvg
Reputatie 4
Badge +2
Beste Samantha ik denk dat ze u niet goed ingelicht maar dat neem ik u niet kwalijk
maar ik heb dat in eer en geweten gekregen voor de rest van mijn leven
kent u een dienst bij Proximus die tracht mensen te overhalen om te bliven als zij willen overstappen naar de concurentie
wel iemand van die dienst heeft mij dat toegezegd en dat was dus niet een technisch manquement
Met Vriedelijke groeten
van een 87 jarige ongoochelde man x
Reputatie 2
Badge
ik wou aan Jan wel eens vertellen dat ik 52 jaar ben. Een kwaadaardige hersentumor heb gehad op mijn negen jaar. Dus dit was een kanker gezwel, en uit dit bericht opmakende zou ik evengoed in aanmerking kunnen komen. Ik schaam me dus ook voor niemand om te zeggen wie ik ben en hoe oud ik ben.

mvg meteoblue

Reageer