Vraag

tv

  • 28 August 2020
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Vanaf maandag komt storm der liebe op VTM ipv vitaya. Ik heb serie opname ingesteld op vitaya. Gaat deze opname ook automatisch over naar VTM?

 


4 reacties

@GUIDO_03 En als het toch moest verkeerd lopen kunnen ze die misgelopen opnames van proximus uit toch weer in je opnames plaatsen.

En deze keer niet misschien maar zeker :relaxed:

Je kan het altijd eens proberen door de vraag te stellen aan de helpdesk (ook tijdens weekend bereikbaar) of zij dit al dan niet weten, als je er binnengeraakt tenminste, want de wachttijden kunnen de laatste tijd nogal oplopen 0800 22 800

Maar aangezien er een referentiecode aan verbonden is aan iedere serie opname zou ik toch denken dat dit geen probleem zou mogen geven want en referentiecode verwijst toch naar de serie en niet naar de zender waarop deze uitgezonden wordt!?

Reputatie 7
Badge +4

Lezen zij dit maandag?

Misschien, misschien niet (en pas later)

Misschien best maandag programmeren op/voor vtm (en eerst verwijderen op/voor vitaya), nee?

Lezen zij dit maandag?

een serie heeft een referentiecode en normaal zou dit volgens mij geen probleem mogen zijn, tenzij de prox medewerkers mij tegenspreken, zij komen pas maandag hier terug langs op het forum.

Reageer