Vraag

TUTTIMUS klant worden

  • 17 december 2018
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Ik ben telenet klant en heb een Tuttimus abonnement aangevraagd, ik kreeg een bevstiging en moet die bevestigen via de link op de mail ' bestelling bevestigen van mijn aanvraag ' Vanaf het begin krijg ik een foutmelding : ' bestelling fout '
nu meer dan een week geleden , al 3 x naar klantendient gebeld en mijn probleem uitgelegd ( via storingen want een ander keuzeoptie bestaat hier niet voor ???? )
Ze gingen me terugbellen. Nee dus , vandaag derde keer gerpobeerd , weer alles moeten uitleggen , gingen me direct terugbellen . Niets meer gehoord !!!!!
Ik denk dat ik bij TELENET blijf , AMATEURS !!!

Een heel erg ontevreden klant nr 481507009 .

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1
Probeer eens via twitter aan @proximus. Mijn laatste 2 problemen zo opgelost. Ze bellen je zelf op. Vandaag nog voorgehad. Altijd zeer correcte behandeling.
Of stuur een privébericht aan het Het Proximus Team

Reageer