Vraag

Trouwe klant en nooit kunnen (mogen) genieten van promotie nieuwe klant

  • 5 November 2021
  • 9 reacties
  • 277 Bekeken

Ik vroeg me af er een getrouwheidskorting voor mij weggelegd is?

Na ongeveer 37 jaar klant te zijn mag dat toch wel?
Ik ben een aantal keer omgeschakeld van tariefplan, recent nog naar Flex. Nieuwe klanten werden al eens meer gelokt met TV’s aan spotprijzen (69 euro) en ander lekkers. Onze TV komt gewoon uit de winkel.
Nieuwe klanten die nu intekenen op Flex krijgen een grote korting - ongeveer 36 euro gedurende 3 maanden, trouwe klanten, zoals ik, krijgen een sms met (via Enjoy) 2 bioscooptickets.
Kunnen jullie niets meer voor me doen?


9 reacties

Er worden getrouwheidskortingen toegekend van 5€ voor een jaar, maar een Proximus forummedewerker kan je hierbij verder helpen als ze hier nog eventueel langskomen deze avond en anders zal het voor maandag zijn.

NB: zie als voorbeeld hier → Getrouwheidskorting | Proximus Forum

Eigenlijk zou een trouwe klant dat toch niet moeten vragen, niet waar?  :clown:
 

Ja inderdaad, dat is met veel zaken zo (en niet alleen bij proximus) wie niet waagt/vraagt niet wint :wink:

 

Klopt, heb als trouwe klant bij mijn overstap naar flex ook achter gevraagd en kreeg de extra korting, maar je moet wel ZELF om vragen.

Ik snap wel dat de PX medewerkers wel wat anders te doen hebben, maar mijn vraag van vorige week vrijdag dreigt zonder antwoord naar de achtergrond te verdwijnen.
Daarom dat ik ze even  terug opwerp: Heb ik recht op getrouwheidskorting?

Ik zal deze nog maar eens omhoog halen, want al diep gezakt.
Kan er voor mij ook een getrouwheidskorting geregeld worden?

 

FYI: ze komen af, ‘t komt in orde :wink:

→ 👇

 

Reputatie 7
Badge +3

@Mutlie Mijn excuses voor het laattijdig antwoord.
Getrouwheidskorting voor jou werd geactiveerd. Let wel op, dit is geen permanente korting, maar loopt gedurende 12 maanden. Groetjes, Antonella

Dank je wel!!:relaxed:

Reageer