Vraag

Teveel toestellen - Pickx app

  • 5 December 2021
  • 9 reacties
  • 445 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik krijg weer de melding dat er teveel toestellen verbonden zijn, is het nu nog steeds niet mogelijk om dat zelf te regelen. Vroegere decoders hadden die optie maar op mijn AndroidTV decoder zie ik die optie niet meer (of kan ik het niet vinden).

Moet ik daar nu echt steeds naar de klantendienst voor bellen?

 


9 reacties

@RolandT Net zoals er hier de laatste dagen ook al veel dit gemeld hebben zoals u (V7 bezitters of Apple TV box bezitters) , moeten zij ook afwachten tot de Proximus forummedewerkers dit voor je kunnen uitvoeren tot er een oplossing komt bv dat je het via Myproximus (app & webversie) zou kunnen zelf doen.

NB: die lijst loopt ook vlug vol als je de Pickx app om een of andere reden herinstalleert. 

Reputatie 2
Badge

Het zou ook helpen om die limiet even uit te zetten, tot Proximus een oplossing heeft dat je het zelf kan regelen. Via Myproximus app is een goed idee of gewoon online in “mijn producten”.

Reputatie 2

Door het waarschijnlijk teveel herinstalleren van de Pickx app op Apple TV krijg ik nu ook dezelfde melding (zie verder op dit forum i.v.b.m. Crash van Apple TV) Ik heb nog een decoder V6 waarbij je toestellen kan ontkoppelen. Ik heb dat dan ook gedaan en kreeg dan ook de bevestiging op het scherm dat alle apparaten ontkoppeld zijn. Nu ga je denken dat alles in orde is maar dit was helaas een nutteloze operatie. Stel me ernstig de vraag wat er wel nog werkt bij Proximus ! Deze keer kan ik er echt niet mee lachen !!! Het betalen van mijn facturen heeft op al die jaren klant niet misgelopen. We mogen toch veronderstellen dat daar iets tegenover staat ? Zelf in het verleden al veel problemen mogen oplossen en dat gaat van modems, decoders, PlC’s, verkeerde info  in winkels en helpdesks enz…je verwacht een positieve evolutie naar verbetering van  service maar die komt er spijtig genoeg niet. 

Dat wordt niet direct doorgevoerd als je ene wist uit de lijst ik weet nu niet exact de duur niet meer ik dacht na 1 dag 

Reputatie 2

Bedankt Martin voor je info, je kan gelijk hebben want zover ik me kan herinneren kreeg je vroeger een mededeling dat het even kon duren. Is die limiet van gekoppelde toestellen nog steeds 10 ? 

Iemand van de Proximus forummedewerkers heeft hier een tijd geleden inderdaad gepost dat dit tot 10 toestellen kan, ik heb het persoonlijk nog niet uitgeprobeerd, ik zit momenteel aan 4.

Ik heb steeds hetzelfde probleem. Teveel accounts. Soms lukt het om een scherm te krijgen waarop al je toestellen staan. ik zie dan dat er inderdaad meerdere keren een account staat op mijn I-pad maar ik kan er slechts 1 verwijderen en geraak nadien niet meer op dat scherm. Plus dat ik ook geregeld de melding krijg dat ik ‘X’ dagen moet wachten om opnieuw te mogen proberen.

FYI: Als je een andere decoder hebt dan de V7 Android decoder, dan kan je toestellen wissen via de instellingen van de decoder.

Reputatie 7
Badge +4

@KDK031166 Ik heb hier al een aantal registraties van je I-pad verwijderd. Je kan dit ook steeds zelf via je decoder (niet op een Android-decoder)

Stap 1

Druk op de MENU knop van de afstandsbediening en ga naar "Instellingen".

Stap 2

Ga naar "beheer toestellen".

Stap 3

Ga naar "gekoppelde tablets en smartphones".

Stap 4

Druk onderaan op "een toestel ontkoppelen".

Stap 5

Selecteer het toestel.

Stap 6

Druk op "bevestigen" om het toestel te ontkoppelen.

Een toestel moet 30 dagen geregistreerd zijn vooraleer je het kan vervangen door een ander toestel. Je kan het verwijderen, maar het gratis slot zal pas na 30 dagen na de registratiedatum weer vrij zijn.

Reageer