Vraag

Teveel geconnecteerde apparaten - Pickx app - Apple TV


We kijken via Apple TV naar Pickx. Om een of andere reden verliest hij soms zijn login en kunnen we ook niet gewoon terug inloggen. Het leek opgelost door de app te verwijderen en terug te installeren. Via Icloud haalt hij dan de gegevens voor Pickx op en probleem opgelost.

Nu krijg ik het bericht dat er teveel toestellen gekoppeld zijn maar ik kan ze niet verwijderen terwijl er wel 5x hetzelfde apparaat in staat. 

We hebben ook geprobeerd onze apps op de telefoon te ontkoppelen en terug te koppelen maar nu geeft deze een algemene foutmelding en kan ik helemaal niets meer zien van Pickx. 

Kan dit nagekeken worden? 

Alvast super bedankt!

Met vriendelijke groet, 

Katrien


11 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Katrien VK Kan je mij de lijnnummer van je tv of je MyProximus account eens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Beste mevrouw,

 

ik heb mijn klantnummer in mijn profiel al ingegeven. Of heeft u een andere referte nodig? 

 

Bedankt!

 

Met vriendelijke groet, 

 

Katrien

blijkbaar het lijnnummer dat je ook op je → MyProximus kunt terugvinden , sowieso is het best van zoveel mogelijk privégegevens in te vullen/aan te vullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Maar als er iets nog ontbreekt zullen ze het u ook natuurlijk maandag wel doorgeven als de Proximus forummedewerkers hier terug langskomen.

Het lijnnummer lijkt me weinig relevant, want het gaat louter om een probleem in de app. Ik heb geen tv-decoder staan op dit abonnement. Al de rest had ik wel al ingevuld ;-)

Gewoon ter info: normaal als je een decoder hebt kun je via deze zijn menu toestellen ontkoppelen.
Het zou inderdaad beter zijn als je dit bv ook zou kunnen in de app of via MyProximus!

Beste mevrouw,

 

ik heb mijn klantnummer in mijn profiel al ingegeven. Of heeft u een andere referte nodig? 

 

Bedankt!

 

Met vriendelijke groet, 

 

Katrien

Beste team, 

behoudens vergissing kreeg ik hier geen reactie meer op? 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Reputatie 7
Badge +5

@Katrien VK Als ik op je klantennummer kijk vind ik geen Pickx app configuratie terug. Kan je de desbetreffende MyProximus account eens toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik het eens na.

@Katrien VK TBI: privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog (al dan niet gevraagde) bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +5

@Martin Thanks!

Ik heb dit aangevuld in mijn profiel. 

Via mijn factuur merk ik dat ik toegang heb tot Pickx-app of lees ik dat verkeerd? 

Niettemin had ik tot enige tijd geleden met mijn myproximus-login toegang tot pickx maar dit blijft nu niet meer werken. Ook de pickx-app op mijn telefoon blijft errors geven. 

Mobilus Unlimited

Incl. mob. internet nat & in EU

Incl. TV App. nat & binnen EU

Bizz Mobile XL Unlimited

Incl. naar vaste lijnen nat & in EU

Incl. naar mobiel nat & in EU 

Incl. SMS nat & binnen EU

Incl. mob. internet nat & in EU

Incl. TV App. nat & binnen EU 

 

Bedankt!

 

Katrien

Reputatie 7
Badge +3

@Katrien VK 

Ik vind geen digitale tv terug op je abonnement, ook geen Pickx profiel.

Kan je even nakijken of het klantnummer op je forumprofiel nog steeds correct is?

 

groeten

Geert

Reageer