Beantwoord

Tester V6

  • 11 April 2018
  • 3 reacties
  • 245 Bekeken

Ik heb nu 3 x een medewerker aan de lijn gehad niemand kon me correct beantwoorden daar het product nog in test fase zit!

Gisteren kreeg ik een sms dat valarian film in uhd kwaliteit zou gestreamd worden op zender 996 ! Vol enthousiasme wil ik de film kijken om eindelijk eens de 4k kwaliteit van Proximus te kunnen testen op men 4k tv wat blijkt de zender bestaat niet als laatste oplossing moest ik mijn oude decoder deactiveren en enkel de V6 actief houden op de lijn

Te vergeefs ! Zender 966 staat niet tussen mijn zenders

Mijn logische redenering is dat de sms te snel verstuurd is en dat de zender nog niet bestaat maar hoe kan ik dit nu controleren ? Als ik naar een forum gestuurd word

Graag een berichtje terug
Mag ook via mail
w_vdb@outlook.be
icon

Beste antwoord door ThomasP 12 April 2018, 11:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi, heb je nog andere decoders actief op je lijn ?
de zender is een UHD zender en kan enkel geactiveerd worden als alle decoders deze zender aankunnen
we kunnen de oude decoders tijdelijk deactiveren als je wil,(en je deze bvb niet veel gebruikt) je kan deze ten alle tijde dan terug activeren door deze te herstarten en het lijnnr in te geven
Reputatie 1
ook hier stond deze er gisteren niet tussen :)

best even hier checken: https://nl.forum.proximus.be/het-proximus-labo-37/het-grote-v6-decoder-topic-43140/index15.html

ondertussen reply van support:

edit: wij hebben nog een V5 op de lijn staan, en ook de V6, wij syncen op 100/30 normaalgezien ... dat moet toch ruim voldoende zijn om de zender te kunnen ontvangen, niet ?
Reputatie 7
Badge +6
Zie ook het grote V6 decoder topic hieromtrent.

Momenteel voor de demo in UHD is de vereisten dat enkel de V6 decoder actief mag staan op de lijn.
Wanneer je dus nog een 2de decoder hebt staan of je 'vorige' decoder nog actief staat op de lijn, zal dit kanaal niet beschikbaar zijn. We kunnen de 2de decoder voor je laten schrappen. (Stuur hiervoor een privébericht naar Het Proximus Team) Geen nood, je kan deze ten alle tijden opnieuw aanloggen.

Reageer