Beantwoord

Terugsturen decoder V6

  • 28 July 2018
  • 4 reacties
  • 443 Bekeken

Ik zat in de testgroep om de nieuwe decoder V6 te testen.
Ik kreeg op 28/6/2018 een mail met de vraag om een keuze te maken tussen de V5 en V6 of beide te behouden :
Laat ons voor 15 juli 2018 weten wat je verkiest via 0800 22 800.
Kies je om slechts één decoder te houden? Dan krijg je spoedig een e-mail met alle praktische inlichtingen over hoe je de andere decoder gratis via bpost kan terugsturen.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team


Ik heb dit nummer gebeld, mijn voorkeur voor de V5 gegeven, maar tot heden kreeg ik nog geen instructies om de V6 terug te sturen.
Nu vrees ik dat men mij vanaf volgende maand zal debiteren voor 2 decoders i.p.v. 1.
Is er hier iets fout gelopen ?
icon

Beste antwoord door Martin 28 July 2018, 22:51

Bekijk origineel

4 reacties

normaal zou je inderdaad al een mail moeten gekregen hebben met een ingesloten pdf file waar de labels opstaan (die je kunt uitprinten) één voor in de doos en één om op de doos te plakken waarin je de v6 terugstuurt langs Bpost (dit is uiteraard ook gratis).
Dus er zal zeker iets verkeerd gelopen hebben, maar als iemand van het proximus team hier je post leest zullen ze je zeker kunnen verder helpen.
NB: Je kunt hiervoor ook bellen naar de helpdesk 0800 22 800 zelfs nu nog.
gewoon optie 4 zou ik nemen, daar zijn ze op de hoogte van de testdecoder en ook omtrent het terugsturen van decoders enz... je kunt nog bellen tot 24 uur deze avond.

Het was inderdaad automatisch dat het doorgeven van je optie gebeurde, maar eens je de gegevens doorgegeven hebt en er achteraf nog bijkomende vragen of informatie wenst gaat dit weer gewoon via aan operator op het 0800 22 800 nummer.
@ Martin. Dank voor je snelle reactie.

Onderaan de mail stond er ook :
P.S. Als we tegen 15 juli niets van je gehoord hebben, gaan we ervan uit dat je zowel je nieuwe als oude decoder wenst te houden.
Ik had vrijdag reeds gebeld naar de facturatiedienst om een dienst af te sluiten en vroeg ook wat er met die decoder diende te gebeuren. De dame wist me te vertellen dat ze niets zag betreffende een 2de decoder op mijn naam en dat was het.
Welke dienst moet ik dan bellen ?
1 . aanrekening
2 adreswijzigingen
3 info promoties
4 storingen , technische instellingen
5 puk code
6 premium club
1 is dus al uitgesloten en de andere opties sluiten ook niet direct aan.

Voor zover ik me herinner was het trouwens een volledig automatisch systeem, zonder tussenkomst van een operator om de voorkeur in te geven.
Bedankt Martin,
Nu wat laat, maar ik doe dit maandagmorgen.
Prettig WE alvast

Reageer