Vraag

Terugsturen decoder... niet ontvangen door Proximus?

  • 30 September 2019
  • 5 reacties
  • 516 Bekeken

Badge
Beste,

Na het ontvangen van een nieuwe decoder werd mij gevraagd de defecte terug te sturen, dit heb
ik ook gedaan via de procedure die mij toegestuurd werd per mail.
Ik heb de decoder afgegeven in het Bpost kantoor in diest op 21/09/2019 ( tracking number :
323200098599001321084033). Deze werd bij Proximus ontvangen op 24/09/2019 om 14uur21.
Toch blijf ik aanmaningen ontvangen dat ik deze moet terugsturen of er anders een afrekening volgt van €149.

Mijn klantnummer is : 603******

Kunnen jullie dit nakijken aub?

Alvast bedankt,
Thiebapa

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag thiebapa,
Ik heb de ontvangst van de decoder bevestigd in ons systeem. Hierover zal je dus geen herinneringen meer ontvangen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella
Badge
Waarvoor mijn dank Antonella.

Groetjes,
Thiebapa
Badge
Antonella,



Dank voor je interventie, maar nu zie ik bij mijn bestellingen staan dat er een nieuwe decoder onderweg is naar mij met referentie R00000020642187160 is dit normaal? ( opf is dit de retour die jij aangemaakt hebt om dit te regulariseren?)
In mijn bericht had ik het over het terugsturen van mijn decoder naar jullie?
Klantnummer : 603******

Alvast bedankt,
Paul
Reputatie 7
Badge +3
Dag thiebapa,
Referentie R00000020642187160 is het ordernummer waarin de ruil van de decoder is gebeurd. De levering van de nieuwe decoder is gebeurd op 18/09/2019. Ik heb vandaag de ontvangst van de oude decoder bevestigd. Mogelijks is het systeem waarin je 'mijn bestellingen' ziet staan nog niet up to date. Er is namelijk geen levering meer onderweg.
Groetjes,
Antonella
PS: Ik heb je bericht aangepast zodat je klantennummer niet meer zichtbaar is.
Badge
Dag Antonella,

Ok Thanks !

Groetjes,

Paul

Reageer