Vraag

terug problemen met aantal afleveringen

  • 24 August 2019
  • 7 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
vandaag op Zes NCIS aan het opnemen, heb geprogrammeerd om ze allemaal te laten staan en de eerste is al weg, er blijven terug maar vier staan, de eerste is weeral verdwenen,
het is een terugkerend probleem, zolang ze de V4 decoders niet vervangen,(nog steeds niets ontvangen, nog steeds niets gehoord) enfin, hopelijk lossen jullie het maandag op, want bij mij staat alles bewaren
Dus alles wordt correct opgenomen, maar er blijven maar 4 afleveringen staan, de eerste verdwijnen automatisch.
Zal morgen trachten via replay te kijken, maar gelieve toch eens te kijken want volgende week weer zeven afleveringen naeen.
Is het mogelijk dit nog eens na te zien aub

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo,
We zorgen ervoor dat je eerst een nieuwe decoder bekomt.
De (huidige) v4 decoder huur je deze of heb je het toestel aangekocht?

Verkies je dat de decoder geleverd wordt via bpost (als een pakje) of dat je deze zelf afhaalt bij een post punt?

Groeten Geert
Reputatie 5
Badge +2
ik huur de decoder, maar op 25 april, heb ik een email gekregen zoals zo veel dat de decoders gingen vervangen worden voor eind juni.
Ik heb daarover contact genomen en in het forum is ook al verschenen dat er vertraging is opgelopen voor het verzenden van de decoders, dus ik wacht nog braaf af wanneer die zullen verzonden worden.

de decoders mag via bpost verzonden worden als een pakje

Veel problemen heb ik niet , maar soms verdwijnen er serieafleveringen en al eenmaal een film, maar die worden dan door jullie teruggezet maar leuk is dit niet, jullie helpen wel en daarvoor dank.

Dank voor de reactie en ik ben nu in blijde verwachting van een nieuwe decoder en hopelijk geen problemen meer.
Reputatie 7
Badge +3
ik huur de decoder, maar op 25 april, heb ik een email gekregen zoals zo veel dat de decoders gingen vervangen worden voor eind juni.
Ik heb daarover contact genomen en in het forum is ook al verschenen dat er vertraging is opgelopen voor het verzenden van de decoders, dus ik wacht nog braaf af wanneer die zullen verzonden worden.

de decoders mag via bpost verzonden worden als een pakje

Veel problemen heb ik niet , maar soms verdwijnen er serieafleveringen en al eenmaal een film, maar die worden dan door jullie teruggezet maar leuk is dit niet, jullie helpen wel en daarvoor dank.

Dank voor de reactie en ik ben nu in blijde verwachting van een nieuwe decoder en hopelijk geen problemen meer.


We hebben een ticket opgemaakt.
Morgen zal de nieuwe decoder geleverd worden door Bpost.
De oude decoder die kan je binnenbrengen bij een Recupel punt in een containerpark.

Je krijgt hier nog een mail over toegestuurd.


Geert
Reputatie 5
Badge +2
dank u zojuist al een email en een sms gekregen dat de decoder morgen geleverd wordt
dank u voor de vlugge reactie
groetjes
@GeertC , kan je bij bpost het zelfde probleem niet voorhebben als bij ups access point dat ze de nieuwe niet willen afgeven als je de oude niet aflevert, om terug te sturen , want heb dit probleem hier een paar dagen geleden gelezen met iemand die zijn v4 omruilde voor een recentere?
Reputatie 7
Badge +3
@GeertC , kan je bij bpost het zelfde probleem niet voorhebben als bij ups access point dat ze de nieuwe niet willen afgeven als je de oude niet aflevert, om terug te sturen , want heb dit probleem hier een paar dagen geleden gelezen met iemand die zijn v4 omruilde voor een recentere?

Normaal niet, de medewerker van Bpost levert de nieuwe decoder als een pakje.
Toen ik het ticket opmaakte kreeg ik ook effectief de melding dat de oude (v4) decoder naar een recupel punt gebracht moet worden. Dit wordt via mail ook nog gecommuniceerd.

Geert
Reputatie 5
Badge +2
decoder vanmiddag gekregen en is al geïnstalleerd, hopelijk nu geen problemen meer

Reageer