Beantwoord

Terug naar oud menu


Sinds de nieuwe menu kan je via je TV-gids niet meer direct naar de programma's van vb overmorgen. Wat een achteruitgang in gebruiksgemak! Kan ik terug naar de vorige menu, ik heb geen boodschap aan "voorgestelde" films uit de shop. Bedankt!
icon

Beste antwoord door Artie 21 May 2019, 20:35

Bekijk origineel

16 reacties

Ter info: zoals de Proximus medewerkers hier op het forum al medegedeeld hebben kan het terugschakelen naar de vorige menu niet.
Dus ons gewoon neerleggen bij minder service en gebruiksgemak en dit aan een hoger tarief?
Het is bij mij ook nog aanpassen hoor en voel mij ook nog wat verloren maar mss zal Proximus ook met de tijd nog verbeteringen aanbrengen volgens de wensen van de klanten!
Maar gelukkig hebben ze de packs niet in prijs verhoogd omwille van die nieuwe menu â˜ș
Als je in Tv gids op doorspoelen duwt (>>) kom je toch op volgende dag(morgen) terecht zelfde zender zelfde tijdstip?Na nog eens duwen kom je toch op overmorgen?
Is inderdaad toch altijd zo geweest via de afstandsbediening van de decoder maar de nieuwe menu heb ik nog niet ontvangen op mijn decoder.
Is ook zo met nieuw menu...
Dan hebben ze nog niet alles om zeep geholpen 😉 â˜ș
Bedankt Artie voor de tip! Had de helpdesk van proximus gebel en daar konden zij enkel antwoorden dat als de bazen beslissen om iets te veranderen zij daar niets konden aan veranderen en er dat deze optie dus was weggevallen.... bedankt voor de bruikbare tip!
Vroeger ging ik via menu naar een andere dag, de mogelijkheid via fastforward kende ik niet
ja nu begrijp ik pas je probleem ik dacht dat je bedoelde dat je vroeger in de oude menu dit wel kon en niet meer in de nieuwe !
Artie had het blijkbaar wel beter begrepen dan ik.
Graag gedaan Bellebel.
Het is wel wat terug 'leren' met dit nieuwe menu...maar alles went(hoop ik )😉
Klopt 🙂 voor mij alvast geen toegevoegde waarde, zolang ik de gewone tv-gids heb (en nu kan ik er terug alles mee ;-)) hoeven die "tips" niet, liever in 1 oogopslag direct zien wat de avond in petto heeft
Bij deze in ieder geval bedankt Martin en Arti om jullie te ontfermen over mijn probleem. En nog een fijne avond!
Fijne avond terug Bellebel!😉
Heel graag gedaan Bellebel en het zal inderdaad weer een tijdje duren om te wennen aan de nieuwe menu, op decoder heb ik hem nog niet maar wel de nieuwe menu via http://Proximustv.be

Reageer