Vraag

televisie storingen

  • 11 September 2021
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb sedert enige tijd grote problemen met het signaal van Proximus TV. Het beeld hapert, soms is er totaal geen beeld. Alles opnieuw opstarten helpt niet. Het synchroniseren van de modem met de router ook niet. Mag ik er Proximus op wijzen dat het abonnement heel duur is voor de kwaliteit die de televisie geeft? Ik heb een smart tv en een apart abonnement bij Netflix en dat werkt wel, zonder decoder. Kan U aub de service nakijken en verbeteren, want ik heb de indruk dat ik niet de enige klant ben met problemen. Bij voorbaat dank.


3 reacties

Thx!

Reputatie 7
Badge +4

@Mielvh  ik zie op je lijn geen verbrekingen of andere fouten
wat bedoel je met  Het synchroniseren van de modem met de router ook niet? 
je hebt een vdsl lijn dus je bbox is zowel modem en router. tenzij je nog een extra router hebt staan ?
je kan hiervoor wel even je modem herstarten om dit mogelijk te verhelpen

TUI: Proximus medewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend.

Maar kan je mss meer uitleg geven wat je bedoelt met synchroniseren van modem met router?

Normaal is de bbox een VDSL-modem/router ineen, toch als je een VDSL lijn hebt die binnenkomt.

Als je een fiberlijn hebt die binnenkomt heb je wel een modem apart (fiber modem) die dan verbonden wordt met de Wan poort van de bbox router (bbox modem speelt dan niet meer mee)

Ik weet niet of je uw toestellen al herstart hebt zoals aangegeven hier → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Soms is het ook nodig dat de fibermodem gereset wordt van op afstand maar dat kunnen de Prox medewerkers eventueel uitvoeren als ze dit maandag hier opnemen en het nodig achten of zelfs kunnen ze beslissen of een technicus moet langskomen.

Reageer