televisie

  • 22 January 2020
  • 10 reacties
  • 184 Bekeken

Beste,

 

Ik heb sinds een week of twee storing op.proximustv, ik moet heel vaak mijn decoder opnieuw opstarten..Zijn er problemen in het algemeen??

Grtjs


10 reacties

Reputatie 1

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

Reputatie 1

ja idd alles is vernieuwd...en vermits ik draadloos kijk is ook naar de Wi-fi booster gekeken..!

 

Reputatie 5
Badge +3

Mijnheer Engelen, ik lees dat men alle apparatuur heeft omgeruild, is de hdmi kabel naar de tv ook vernieuwd?

mvg

 

 

Reputatie 1

goedenmiddag(bijna avond) 

het is leuk om een antwoord te bekomen met een belofte dat men mij zo snel mogelijk zal contacteren ivm de televisie problemen.. en ja ook vandaag was het weer zover, tijdens het nieuws van één uur..

Het antwoord dat ik gekregen heb is alweer meer dan 22h geleden en ondertussen zijn we bijna vrijdag avond !! en nog steeds geen telefoontje of andere vorm van contact gehad met het High Care team...VREEMD allemaal is het niet….is het zo dat men de trouwste klanten wegjaagt naar de concurrentie?

Mooi weekend aan jullie allen...ik kijk verder tv MET de dagelijkse storingen.

Reputatie 7
Badge +3

Je zal zo vlug mogelijk gecontacteerd worden door het High Care team.

 

Geert

Reputatie 1

04********

Reputatie 7
Badge +3

@Mr.Engelen 

ik laat jou case verder opvolgen door het High care team hier zorgt men voor een persoonlijke opvolging. Je mag een contactnummer toevoegen op je profiel. Dan doe ik het nodige.

 

Geert

Reputatie 1

goedemiddag...dit is nu de Xtal keer dat ik hier een storing meld...ook per telefoon en zelfs per brief heb ik dit gedaan.

Mijn problemen dateren al van vorig jaar ergens in de zomer...er is vanalles gedaan door de techniekers op afstand of hier ter plaatse maar dit alles zonder resultaat en dit over verschillende maanden!!!

de laatste maal dat men hier is geweest heeft de technieker ALLES veranderd, de decoder, de modem verwisseld met nieuwe toestellen, de wi-fi booster op een andere plaats gezet, alle onnodige kabels(volgens hem) verwijderd en ook de vrouwelijke stekker in de muur vervangen...dit was super want gedurende ± 2 weken was het tv kijken zonder storingen tot het opnieuw begon...terug aan de telefoon met als resultaat dat ik niet Eén persoon aan de andere kant van de lijn kreeg maar DRIE personen en die zouden het oplossen...helaas zonder resultaat...dus terug een technieker van het hulpcentrum aan de lijn en die stelde echt ‘DOMME’ vragen, vragen die de andere personen ook gesteld hadden en die ik uiteraard beantwoord heb..

Ik kwam dan met DE vraag, waarom nemen jullie mijn dossier er niet bij om te kunnen zien wat het probleem is en wat er al gebeurd is om het op te lossen en het antwoord was..Oh ja idd dat kunnen we doen en momentje, dat was wat ik te horen kreeg met nog erbij even geduld we gaan kijken...ik ben dan !!!! 40!!! VEERTIG minuten aan de telefoon gebleven met zo nu en dan ‘hallo geroepen’ echter ZONDER resultaat

Mijn probleem van toen enhet probleem van vandaag zijn IDENTIEK dezelfde..

een Gekleurde band over het scherm, het beeld dat stilstaat, Martine Tanghe waarvan het bovenste te zien was en de tafel niet meer enz..kan zovele situaties opnoemen.

En als ik via de telefoon contact wil opnemen dan krijg ik steeds DEZELFDE vragen, hebt u dit gedaan, hebt u dat gedaan , probeer dat nog eens of dit enz..

IK BEN HET BEU EN WIL EEN DEFINITIEVE OPLOSSING !!

dus mijne Heren en Dames die hiervoor verantwoordelijk zijn, 

Gelieve mij te contacteren om mij een echt Waardevolle oplossing aan te bieden..

Met vriendelijke groeten

A.Engelen

Reputatie 7
Badge +4

Kimberly,

 

Lukt dit na een herstart terug probleemloos?

heb je al je toestellen al eens heropgestart 

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Morgen kunnnen de proximus medewerkers ook eens kijken of je lijn in order is en geen fouten te zien zijn.

Moesten de problemen blijven aanslepen en er van op afstand hier geen oplossing kunnen geboden worden kun je altijd zelf een gratis technieker laten langskomen om bij je thuis alles een te komen analyseren 

deze kun je dan aanvragen hier > http://proximus.be/happyhouse 

Reageer