Telenet vs Family pack

  • 15 August 2020
  • 1 reactie
  • 298 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

BBC First vanaf 1 september bij Telenet in basis aanbod en niet meer betalend via Play….

 

Ik begrijp niet waarom wij voor de volgende zenders in Family bij Proximus moeten betalen …

terwijl ze bij Telenet gewoon in het basis aanbod zitten ..

BBC Entertaiment

BBC First ( vanaf 1/9 )

FOX HD

Nick  Jr

Stingray Classica

Dit zijn er zomaar eventjes 5 waar je bij Proximus extra voor moet betalen , terwijl er de laatste maanden, zenders zijn verdwenen …...


1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

Er zijn wel meer verschillen te vinden tussen beide providers. Ik heb even geteld voor Brussel waar ik woon. Proximus heeft 97 zenders en Telenet 116 zenders in het basisaanbod vanaf september. Daarnaast heeft TN veel meer HD zenders in het basisaanbod. Ik heb voor deze telling geen rekening gehouden met de regionale zenders. Proximus heeft Studio 100 TV voor beide talen in het basisaanbod, en dat zal vermoedelijk veel geld kosten waardoor die andere er niet meer bijkunnen. En je wil ook het Family pack van PX tussen FR en NL niet vergeten. De FR versie heeft veel meer zenders dan de NL versie, ondanks dezelfde prijs.Hoewel ik tevreden ben van het internet, ben ik dat veel minder voor het TV aanbod. PX heeft voor mij nog steeds de voorkeur omdat er echt een internet is zonder limiet. 3TB en je kan nog steeds extra gratis pakketten kopen. Ik vul mijn aanbod dus aan met streaming. (netflix en prime). Als de HBO series bij de nieuwe streamz zitten, dan neem ik dat er zeker bij).

Reageer