Vraag

synchronisatie decoder v7 naar tv

  • 24 November 2022
  • 21 reacties
  • 203 Bekeken

Het beeld loopt voor op geluid.

Zelfs na automatische regeling uit te zetten en de vertraging van beeld op tv aan te passen blijft dit probleem.

Dit is enkel op de tv beneden.

De tv op de slaapkamer heeft dit probleem niet.

Beide volledig bekabeld.


21 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Sybren1987 Zou je uw forumgegevens kunnen aanvullen met je klantennummer.

TBI: forumgegevens aanvullen door zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
 

Is gebeurd

Reputatie 5
Badge +2

@Sybren1987  Is de decoder beneden rechtstreeks met de modem verbonden of de decoder van boven?

De decoder beneden is rechtstreeks verbonden met de modem.

De decoder boven is verbonden met kabels via electriciteitsleiding. 

Reputatie 5
Badge +2

@Sybren1987 Heb je de decoder beneden aangesloten met de LAN en HDMI die in de doos voorzien waren?

@Michael V 

Ja dat is gebeurd.

Ook al de kabels allemaal veranderd om te zien of het daar aan lag.

Alles al eens gereset. 

Niets werkt

Bij mij loopt het geluid voor op beeld.

Decoder v7 beneden in woonkamer

Reputatie 7
Badge +5

@erikmaria Kan je alles een afkoppelen van je modem en nogmaals proberen? 

@DaisyS 

Kan er bij mij eens verder gekeken worden waar het probleem ligt?

Want hier is nog niets gebeurd.

Heb alles al geprobeerd en niets werkt.

Als ik van zender verander dan is het terug ok maar als er na een minuut weer een frees komt is het weer prijs.

Reputatie 7
Badge +5

@erikmaria Ik zie dat er enorm veel op je modem is aangesloten. Dit alles heb je eens afgekoppeld?

@Sybren1987 Heb je dit op beide decoders? Kan je alle toestellen eens resetten? 

@DaisyS 

Alles is al eens gereset.

Kabels al veranderd.

En enkel op toestel in woonruimte.

Niet op slaapkamer

Reputatie 7
Badge +5

@Sybren1987 Kan je deze toestellen eens van plaats veranderen?

@DaisyS

Nu is het probleem naar boven verhuisd. Nu hebben we boven geluid dat achter loopt op het beeld. Beneden is het nu in orde

Reputatie 7
Badge +5

@Sybren1987 Dus als ik het goed begrijp dan is je probleem met je decoder mee gegaan? 

Als dit het geval vrees ik dat we je decoder moeten omruilen.

@DaisyS 

Dat vermoeden had ik nu ook al.

Idd is het probleem met de decoder mee gegaan. Moet ik dan hiervoor even met de technische dienst bellen?

Als een PX moderator terug de draad opneemt hier dan zullen ze het nodige doen om die per Bpost op te sturen. Indien vandaag niet meer gereageerd wordt zal het voor morgen zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@Sybren1987 

wanneer past het voor jou om iemand van  Bpost naar je toe te sturen met een nieuwe decoder?

 

Groeten

Geert

@GeertC 

Ik ben morgen en volgende week de hele week thuis. Ik kan ze ontvangen wanneer jullie het kunnen opsturen.

Moet ik de oude terug mee geven met bpost? En wat moet ik er bij voegen?

Reputatie 7
Badge +3

@GeertC

Ik ben morgen en volgende week de hele week thuis. Ik kan ze ontvangen wanneer jullie het kunnen opsturen.

Moet ik de oude terug mee geven met bpost? En wat moet ik er bij voegen?

de oude moet je inderdaad binnenbrengen in een postkantoor en daar moet je de code laten scannen die we je via mail toesturen.

De stroomkabel moet je ook in de doos van de oude doen. 

 

Ik heb een case opgemaakt naar bpost, op 05/12 zal er iemand naar je toegestuurd worden met een nieuwe decoder.

case id: 1943567

 

Groeten

Geert

Reageer