Beantwoord

studio 100 pass

  • 12 augustus 2019
  • 12 reacties
  • 173 Bekeken

Beste,

Ik ben een abonnement voor mijn zoontje aangegeaan voor de srudio 100 pass.
Ht betalen er van was geen enkel probleem.
Maar telkens als we inloggen is dit zogezegd succesvol, desondanks blijven de slotjes staan.

Dit lijkt me geen normaal gebeuren. Hoe kan je dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Rollier 13 augustus 2019, 09:28

Dat is ondertussen in orde gebracht.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo,
Je mag je klantnummer vermelden op je profile aub.

Groeten Geert
Op het Forumprofiel wel te verstaan ☺
Reputatie 7
Badge +3
Dank je wel Martin 😉
Dat is ondertussen in orde gebracht.

Beste,

 

Altijd als ik de studio 100 pass wil activeren stopt het inlog scherm met laden als ik mijn gebruikers naam en wachtwoord ingeef. 

Wat kan ik doen om toch ingelogd te geraken zodat de slotjes verdwijnen? 

 

Groeten

Bert

Goedemiddag, 

Hier hetzelfde probleem, ik krijg me niet meer aangemeld in de studio 100 go app. 

Ik vul mijn naam en paswoord in en dan stopt de pagina met laden. 

 

Alvast bedankt voor de hulp, 

Sanne 

Reputatie 7
Badge +4

Krijgen jullie een bepaalde error?

Hier hetzelfde probleem. Ik betaal al maanden voor studio100go en heb net hetzelfde als Rollier.

Is het mogelijk om te helpen?

Nee geen error. 

Pagina blijft gewoon staan, gaat niet verder. 

Niet bij gsm en ook niet bij tablet 

Ik Kan niet meer inloggen in de Studio 100 go app. Noch op de telefoon alals op dde tablet. Dat is al een paar weken. 

Reputatie 7
Badge +4

Het probleem met de slotjes is in onderzoek bij studio100. Ik geef jullie nummers mee door naar hen zodat het zo spoedig mogelijk opgelost kan worden.

Dankjewel

Reageer