Beantwoord

studio 100 pass

  • 12 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

Beste,

Ik ben een abonnement voor mijn zoontje aangegeaan voor de srudio 100 pass.
Ht betalen er van was geen enkel probleem.
Maar telkens als we inloggen is dit zogezegd succesvol, desondanks blijven de slotjes staan.

Dit lijkt me geen normaal gebeuren. Hoe kan je dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Rollier 13 augustus 2019, 09:28

Dat is ondertussen in orde gebracht.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo,
Je mag je klantnummer vermelden op je profile aub.

Groeten Geert
Op het Forumprofiel wel te verstaan ☺
Reputatie 7
Badge +3
Dank je wel Martin 😉
Dat is ondertussen in orde gebracht.

Beste,

 

Altijd als ik de studio 100 pass wil activeren stopt het inlog scherm met laden als ik mijn gebruikers naam en wachtwoord ingeef. 

Wat kan ik doen om toch ingelogd te geraken zodat de slotjes verdwijnen? 

 

Groeten

Bert

Reageer