Vraag

Studio 100 GO Pass V7 Decoder

  • 8 February 2021
  • 4 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 2

Sinds zaterdag hebben wij de decoder v7.

 

Het is even wennen gezien de veranderde schermen en menu-indelingen, maar algemeen gezien zijn we toch tevreden.

 

Toch hebben wij enkele problemen te melden.

 

De opnames die op lange termijn werden bewaard, zijn niet terug te vinden via de decoder. Dat wisten wij wel op voorhand en er wordt hier denk ik wel aan gewerkt.

 

Een ander probleem is dat bij de Studio 100 GO Pass sommige series niet te bekijken zijn.

Ter illustratie is dit bij Samson en Bumba het geval. Volgens mij heeft dit te maken omdat bij Samson en Bumba dit nogmaals is onderverdeeld in verschillende series.

Als er bij Samson wordt geklikt op Samson & Gert, dan verschijnt er een zwart scherm.

 

Bij bijvoorbeeld Maya De Bij is dit niet het geval en zijn alle afleveringen wel te bekijken. Dit is ook omdat dit hier niet is onderverdeeld in verschillende series.

 

Graag oplossing voor dit probleem.


4 reacties

Hier ook het probleem dat series zoals samson en gert, piet piraat, ... niet kunnen afgespeeld worden

Als prox medewerkers hier de draad opnemen kunnen u verder inlichten omtrent je studio 100 probleem

Reputatie 2

@Martin 

 

Ik heb weet van de thread V7 Stand van zaken.

Echter staat daar nergens een vermelding bij i.v.m. Studio 100 Go Pass. Daarmee dat ik hiervoor een andere thread heb aangemaakt.

 

zie voor lange termijn opnames en opnames die van vroeger andere decoders niet kunnen bekeken worden op v7 en andere problemen die nog moeten opgelost worden enz….

V7 Stand van zaken | Proximus Forum

Reageer