Vraag

Studio 100 Go Pass Reeksen Samson, Bumba, e.d. niet beschikbaar, ref 2144647733

  • 9 December 2021
  • 19 reacties
  • 203 Bekeken

Op 30/10/2021 gaf ik via de MyProximus app door (via Prime) dat we een probleem hadden met de content van Studio 100.

Ik werd diezelfde dag teruggebeld door een vriendelijke dame (Julie) die dit navroeg bij de technische dienst. Gezien dit probleem blijkbaar wat moeilijker was, gingen ze dit verder behandelen en mij op de hoogte houden.

Nu zie ik in de app dat mijn vraag op 23/11/2021 werd opgelost met als commentaar: “Beste klant, onze diensten kan u steeds contacteren via de prime knop in de my proximus app.”

Op 26/11/2021 werd mijn vraag afgesloten wegens geen feedback.

Ik voel me dus genoodzaakt om dit probleem aan te kaarten via dit forum.

Het probleem dat wij hebben op Pickx is dat sommige content van Studio 100 niet is te raadplegen.

Voorbeeld:

Bij Samson staat er een onderverdeling per reeks, dit is Samson & Gert, Samson & Gert Zomerpret, Samson & Gert Winterpret, e.d.

Om de afleveringen te kunnen zien, moet je deze reeks openen. Echter daar loopt het fout, want je keert gewoon terug naar de hoofdpagina van Samson.

Dit is het geval bij alle series van Studio 100 die onderverdeeld zijn in reeksen.

Graag had ik een oplossing gekregen voor dit blijkbaar moeilijk probleem die al meer dan 1 maand aansleept.

Ter informatie aan de medewerkers van Proximus, mijn originele vraag had als referentienummer 2144647733


19 reacties

Goede middag,

 

Zelfde probleem hier:

 

Bij Samson staat er een onderverdeling per reeks, dit is Samson & Gert, Samson & Gert Zomerpret, Samson & Gert Winterpret, e.d.

Om de afleveringen te kunnen zien, moet je deze reeks openen. Echter daar loopt het fout, want je keert gewoon terug naar de hoofdpagina van Samson.

Dit is het geval bij alle series van Studio 100 die onderverdeeld zijn in reeksen.

 

Was hier al een oplossing voor gevonden?

 

Mvg

@Tco 

Jammer om te horen dat je zelfde probleem ervaart.

 

Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie ontvangen van Proximus hieromtrent, noch via Prime (waar het dossier werd gesloten), noch hier op het forum, noch via PB.

 

De oplossing (of eerder uitweg) die wij nu hebben gevonden, is om de kinderen via de VRT Nu app op de decoder te laten kijken naar Ketnet Junior.

 

Wij denken er sterk over na om het pakket Pickx Mix op te zeggen als deze problemen niet snel worden aangepakt.

@EBS Finance West  kleine tip, op smartphone en tablet kan je ze ook laten kijken via de studio 100 go app.

Loging werkte daar eerst ook niet bij mij maar na telefonisch contact met klantendienst werkte dit wel!

 

hopelijk krijgen we snel feedback via een proximus medewerker!

Goede middag,

 

Al geruime tijd hebben wij via de android decoder het probleem dat wij geen submenu’s kunnen openen in het studio 100 gedeelte bij abbonementen.

 

We kunnen personage aanduiden - op de volgende pagina gaat alles open maar als je daar een submenu aanduid blijft de huidige pagina openen ipv de nieuwe pagina te laden.

 

Nog mensen met deze ervaring?

Reputatie 7
Badge +4

@EBS Finance West @Tco Heb ik het goed dat jullie het probleem enkel ondervinden via de decoder, of ook via de app ? 

Kan je eens testen of je dit probleem nog steeds hebt, kan je dit eens opnieuw testen ? We hebben het hier geprobeerd en het werkte wel zoals het moest. Hou ons zeker op de hoogte als het toch nog niet zou werken, dan laten we het hier verder nakijken. 

Goede middag,

Enkel via de tv decoder V7. En zonet nog eens geprobeerd maar werkt niet.

 

Mvg

 

@HadewychT 

Ook wij ondervonden dit probleem enkel via de decoder.

Zonet geprobeerd via de decoder en dit leek bij ons nu wel terug werken.

 

Reputatie 7
Badge +4

@EBS Finance West Fijn te horen dat het bij u terug werkt ondertussen. 

@Tco Kan je voor de zekerheid je toestellen eens herstarten en nog eens proberen ? 

@HadewychT  na herstart nog steeds hetzelfde probleem.

mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Tco Ik laat het verder onderzoeken. 

@HadewychT - was hier al naar gekeken aub?

Reputatie 7
Badge +4

@Tco Het is volop in onderzoek, maar we hebben de oorzaak nog niet gevonden. We proberen het zo snel mogelijk op te lossen. We hebben het hier proberen reproduceren, maar tot nu toe werkte het elke keer zoals het hoort, wat het moeilijker maakt om de oorzaak te vinden.  

@HadewychT - enig nieuws aub? Ik betaal nu al een hele tijd voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken.

Reputatie 7
Badge +4

@Tco Ondertussen is de oorzaak gevonden en zou dit opgelost moeten zijn. Kan je eens testen ? Als alles terug werkt kunnen we de financiële kant bekijken

Goede middag, dit werkt nu inderdaad. graag hoor ik ivm de financiële kant.

 

Mvg

Goede middag, dit werkt nu inderdaad. graag hoor ik ivm de financiële kant.

 

Mvg

@HadewychT nog niks vernomen?

Reputatie 7
Badge +4

@Tco AntonellaD zal u hiervoor contacteren. 

Sinds vandaag merk ik dat samson verdwenen is op de studio 100 go pass via tv??? Komt dit nog terug met de onderverdeling samson & gert? 

@Bartvdb1988 zelfde probleem hier. @HadewychT kan jij dit nakijken aub?

Reageer