Beantwoord

Studio 100 Go Pass op iPad

  • 15 January 2019
  • 17 reacties
  • 366 Bekeken

Ik heb eergisteren de Studio 100 Go Pass op mobiel (Mobilus S) geactiveerd. Als ik de app open op de iPad, zie ik bijna overal een slotje staan. Ik moet mij dan telkens opnieuw inloggen, maar het probleem blijft! Iemand die mij kan helpen?
icon

Beste antwoord door tina.b 7 February 2019, 12:31

Bekijk origineel

17 reacties

Bij mij hetzelfde
@DebbyM: Kan je even het betreffende lijnnummer doorsturen via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

@pr034683: Ik zie momenteel geen studio100 actief staan op jouw abo. Ik speel dit even door aan onze administratieve diensten om dit in orde te laten zetten.
Reputatie 7
Badge +3
Goedemiddag,

De Studio 100 GO Pass staat onder de rubriek "Abonnementen op aanvraag". Dus dat moet je eerst aanvragen

Ofwel neem je All Kids, dit is studio 100 GoPass en Kids channels NL+ catalogus disney channel on demand.

mvg,

tina
Ik heb gisteren aan studio 100 go pass besteld en vandaag sms gekregen dat het geactiveerd is maar staan nog steeds slotjes en kan niet downloaden.
Doe ik iets verkeerd?
Reputatie 7
Badge +4
Kan je op je profile aub je telefoon- of klantennummer aanvullen ? Dan kunnen we het voor je nakijken.
Heb het toegevoegd
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Studio 100 GO Pass On Mobile staat actief.
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Groeten
Geert
Heb hem terug geïnstalleerd maar nog steeds niets .
Reputatie 7
Badge +3
We zullen een case opmaken, welk type van iPad heb je? Je internet verbinding is dat via 4G of Wifi?

Groeten
Geert
zou het mss ook iets kunnen te maken hebben met ipad iOS 10.3.3
Is een iPad air maar op mijn iPhone Se gaat het ook niet en die is up-to-date .
Ok bedankt voor de feedback, dan zullen we maar afwachten op het resultaat van de case die GeertC opgemaakt heeft.
Goedemorgen

is er reeds een oplossing?
volgend mij werkt Het nog steeds niet .

mvg gwen
Reputatie 7
Badge +4
De mail naar studio 100 is verstuurd. Ik heb jammer genoeg nog geen antwoord.
Beste

spijtig genoeg nog steeds niet opgelost!
ik betaal niet voor iets wat ik(mijn dochter voornamelijk)niet krijg!!
Beste

de app werkt nog steeds niet.
spijtig genoeg sleept dit nu al bijna 1 maand aan en hoor ik hier niets meer van.
Hoe kunnen we dit oplossen?

Mvg gwen
Reputatie 7
Badge +4
Beste

de app werkt nog steeds niet.
spijtig genoeg sleept dit nu al bijna 1 maand aan en hoor ik hier niets meer van.
Hoe kunnen we dit oplossen?

Mvg gwen

hi gwen, ik kijk even na wat er hiermee nog gedaan is en hou je op de hoogte

Reageer