Beantwoord

Studio 100 Go Pass (kanaal 100) on demand content soms niet beschikbaar

  • 11 April 2019
  • 8 reacties
  • 269 Bekeken

Reputatie 2
Wij hebben de optie All Kids waarbij je op kanaal 100 on demand naar programma's van Studio 100 kan kijken (Bumba, Maya de Bij, ...).

Ons kleinste dochter is fan van de muziek van Maya De Bij en dit wordt meermaals aangevraagd.

Echter is het zo dat er dan op de betrokken videoclip opstaat nog xx uur beschikbaar voor er opnieuw zou moeten worden betaald.
Dit is bij ons geen probleem, gezien dit in het pakket All Kids is inbegrepen.
Het is echter wel zo dat na verstrijken hiervan, de videoclip niet meer start. Je krijgt een zwart scherm, zonder meer.

Enige oplossing die we tot op heden hebben gevonden is om de decoder even volledig uit te schakelen via de aan/uit knop en weer te herstarten.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Wij zijn in bezit van decoder v6.

Met vriendelijke groeten

Kenny
icon

Beste antwoord door HadewychT 23 May 2019, 14:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik heb je vraag doorgegeven aan de mensen die de 'on demand' beheren. We houden u verder op de hoogte..
Reputatie 2
Ik informeer nog even naar de status van dit probleem.

Tot op heden heb ik hierover nog niets gehoord.

Daarnaast blijven de problemen hiermee zich nog steeds voordoen.

Met vriendelijke groeten

Kenny Messiaen
Ik vraag nog even na bij de betrokken diensten om een update voor jou.
Reputatie 2
Wederom vraag ik naar de status van bovenstaande.

Tot op heden nog geen enkele info hierover ontvangen.
Reputatie 7
Badge +4
Wederom vraag ik naar de status van bovenstaande.

Tot op heden nog geen enkele info hierover ontvangen.

Alvast mijn excuses voor het lange wachten, ik heb het nogmaals doorgestuurd naar de betrokken diensten, we hopen snel antwoord te kunnen geven.
Reputatie 2
Ik informeer nogmaals naar status van deze vraag.

Blijkbaar is het probleem zo ingewikkeld dat de betrokken diensten hier nog geen antwoord hebben op kunnen formuleren.

Is dit in behandeling?

Het probleem doet zich in ieder geval nog steeds voor.

Jammer dat onze dochter van 2 jaar telkens moet teleurgesteld worden als er bepaalde on demand niet werkt. Het is al zo ver dat, indien het niet direct start, ze zelf al zegt "gaat niet".

Met vriendelijke groeten

Kenny Messiaen
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Kenny, bedankt voor je geduld en onze excuses voor het late antwoord. We hebben nu pas antwoord gekregen op onze herhaalde vraag. Het blijkt een fout te zijn in de software van je decoder. Met de nieuwe softwareversie zou dit opgelost moeten zijn. Normaalgezien had die deze nacht ingeladen moeten worden, maar ik zie dat jouw decoder toch nog de vorige softwareversie heeft. Kan je eens een reset doen en daarna testen of het in orde is. Op volgende link vind je de inof : https://www.youtube.com/watch?v=f98134b0JiY
Reputatie 2
Beste

De software werd zonet via reset van de decoder binnengehaald. De decoder draait nu op versie 145.

Of ons probleem opgelost is, kan ik nog niet direct zeggen. Wij houden het in de gaten en houden jullie op de hoogte.

Met vriendelijke groeten

Kenny Messiaen