Vraag

Studio 100 go pass

  • 13 July 2019
  • 7 reacties
  • 115 Bekeken

Hallo

Ik heb een maand lang gratis studio 100 go pass aangevraagd en geactiveerd. Toch werkt het niet om alles te ontgrendelen en video’s etc. te downloaden. Dit staat nochtans bij de opties als je dergelijke pass aanschaft.
We zouden dit willen testen en gebruiken op plaatsen zonder WiFi.

Kan iemand me hierop een antwoord bezorgen?

Alvast bedankt.
Groetjes Thalia

7 reacties

Ter info:
Hier op het forum zal je maar pas reactie krijgen van iemand van Proximus zelf op maandag als ze hier terug langskomen.
Bellen naar de helpdesk 0800 22 800 kan wel op zater- en zondag
Is dit een betalend nummer 🙂?
nee dit is gratis
Ik bel naar dit nummer maar dien steeds een telefoon nr in te geven.. een beetje vreemd want ikzelf heb momenteel geen Proximus nummer. Op de website staat nochtans 1 maand gratis, klant of niet..
Ik denk dat je ook de keuze hebt om te kiezen voor ik ken mijn nummer niet als je belt naar het gratis nummer 0800 22 800
Openingsuren:
Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Reputatie 7
Badge +3
Thalia,
kan je aub je profielgegevens invullen ? Dan kunnen we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Reputatie 7
Badge +3
Dag Thalia1604,

Zie de algemene voorwaarden en de voorwaarden van de promotie onderaan deze pagina:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_studio100gopass/particulieren/producten/proximus-pickx-tv-opties/studio-100-go-pass.html

Volgens de gegevens dat ik hier terugvind ben je geen klant bij Proximus.

Groetjes,
Antonella

Reageer